Tenker på sånne utedasser som er nedklina? Har da vært på sånne, men med sko.
Haha, nei. Jeg tenker på festival der man er over flere dager, og har konsumert store mengder %holdig drikke. Da er det fort gjort å gjøre både det ene og det andre. Veit om mange som har sovna i sitt eget, eller andres piss.
Husker for noen år siden, med QR. Så var det en del som tydeligvis hadde stått på huk over doen. Ganske ekkelt. Etter det så har jeg ALLTID brukt sko/tøffler/sandaler når jeg går på flydo.
Jeg personlig synes det ekleste ved flydoer er lyden når man spyler ned, men at jeg faktisk synes denne lyden har blitt mer human ved nyere og moderne fly (les feks Airbus 380).
Løsning: Fly F eller :thumbup
Mitt største problem er at jeg greier å sparke skoene fremover til neste seterad og føler meg som en noldus når jeg febrilsk prøver å fiske dem tilbake![]()
For på F sitter menn og later vannet mens bermen bak lufter minken. Å giid :lol:
Fy banan om jeg går på toalettet uten sko. Mitt største problem er at jeg greier å sparke skoene fremover til neste seterad og føler meg som en noldus når jeg febrilsk prøver å fiske dem tilbake![]()
For på F sitter menn og later vannet mens bermen bak lufter minken. Å giid :lol:
Fy banan om jeg går på toalettet uten sko. Mitt største problem er at jeg greier å sparke skoene fremover til neste seterad og føler meg som en noldus når jeg febrilsk prøver å fiske dem tilbake![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.