Er en tusenlapp ekstra hver vei verdt det med Club Europe?

Takk skal du ha Martin, ja er ganske så stor og kraftig selv, så ledig midtsete og breere sete er absolutt noe som trekker opp.

Er setene på begge sider av midtgangen bredere enn setene for de bak gardina?

På de nye setene er de like brede foran og bak. De gamle setene pleide de å "utvide" foran gardina, så de faktisk var litt bredere, men jeg er usikker på hvor mange fly som fortsatt flyr rundt med dem.

På de nye setene er de like brede foran og bak. De gamle setene pleide de å "utvide" foran gardina, så de faktisk var litt bredere, men jeg er usikker på hvor mange fly som fortsatt flyr rundt med dem.

Okei så da er det slik at det er et ledig midtsete på begge sider. Og ikke bare på ene siden. Hvor man så har kun 2 seter på motsatt side.

Okei så da er det slik at det er et ledig midtsete på begge sider. Og ikke bare på ene siden. Hvor man så har kun 2 seter på motsatt side.

De nye setene har vanlige tresetere på begge sider, samme som i Traveller, men de selger kun to per treseter.

På de gamle setene "skviser de sammen" midtsetet på venstre side, og utviser alle tre på høyre side, men selger fortsatt kun to av tre.

Seatingen er 3+3, men alle midtsetene blir blokker med sånne fine bord som dette:

Så du får ganske bra boltreplass i bredden.

Mer at siden bordene er i armlenene på rad 1, så er sidebredden noe bedre på rad 2 og bakover

Dette er tatt fra 1F. Det er for øvrig NEK-seter, men noe mindre "nek" enn f.eks SAS og Lufthansa. Skikkelig nakkestøtte og god polstring

Milde Moses!
Et helt sete til en Stephen King-roman!
Nei, gi meg Saabye Christensen eller Lahlum. Og skal det på død og liv være utenforlandsk; Robert Wilson.

Jeg er kanskje skrudd litt rart sammen, men jeg vil si JA hvis du reiser sammen med noen, er mye gøyere å nyete både det ene og andre i loungen og ombord sammen med noen andre.

NEI hvis du reiser alene, og ikke er ute etter poengene. Du kan kjøpe deg inn i loungen på OSL for 300spenn, så da er spm om du vil betale 700kr for mat og champis ombord på et lite hopp til LHR.

Men dette avhenger selvfølgelig av din egen økonomi og hvor mye du verdsetter 1000kr.

Milde Moses!
Nei, gi meg Saabye Christensen eller Lahlum. Og skal det på død og liv være utenforlandsk; Robert Wilson.

Milde moses right back at you :)

The Black Tower serien var en game changer for meg. Fy søren så bra. King er verd en hel rad.

Milde moses right back at you :)

The Black Tower serien var en game changer for meg. Fy søren så bra. King er verd en hel rad.

Hehe :D
Har noen hundre timer med ham på samvittigheten. Fikk litt nok for noen år siden, men kanskje er det på tide å friske opp vennskapet. Black Tower? Var ikke det en Liebfraumilch og Niersteiner-konkurent? Husker fortsatt sukkerkrystallene utfelle seg i bunnen av glasset... Det var tider...

Hehe :D
Har noen hundre timer med ham på samvittigheten. Fikk litt nok for noen år siden, men kanskje er det på tide å friske opp vennskapet. Black Tower? Var ikke det en Liebfraumilch og Niersteiner-konkurent? Husker fortsatt sukkerkrystallene utfelle seg i bunnen av glasset... Det var tider...

Dark Tower... så klart. He he :)

Milde Moses!

Tiltredes. Noen må kjøpe en ny bok til mannen på 1F!

Vill kun kostet på meg fra LHR. Har pleid å betale 650kr i oppgradering tidligere.

Jeg har kjøpt begge veier, og til LHR har jeg jo virkelig gjort kuppet. Ser nå at den er satt opp med A321 med internasjonal configurasjon. Det vil si Club-World seter. Med stor bredde og god avstand til setet forran. Så ja dette er jeg svært godt fornøyd med.

Med full opptjening og IC comfort er det selvfølgelig fristende. Men vi snakker også om minst en dobling av pris her, på en reise på to timer ned og to timer hjem igjen. Tipper man kan kjøpe både lounge og FT for en billigere penge.
Generelt syns jeg det er latterlig å reise business innen Europa.

Var det ikke sånn at noen ganger fikk man tilbud om upgrade når man booket billetten ?
vet ikke om det tilbudet er noe billigere , men det varier vel

Var det ikke sånn at noen ganger fikk man tilbud om upgrade når man booket billetten ?
vet ikke om det tilbudet er noe billigere , men det varier vel

Stemmer det, før kom det alltid en e-post med tilbud å betale 650kr ekstra :) Men er en stund siden jeg booket BA til LHR.

Back