Er en tusenlapp ekstra hver vei verdt det med Club Europe?

Hei skal til London I sommer og ser at jeg kan få billett på Club Europe hos BA for en tusenlapp ekstra hver vei, er det verdt det?

Benplassen er vel ikke noe bedre men man for vel bedre plass I bredden. Og loungetilgang.
 
For 1000kr pr vei, soleklart nei i min bok for en så kort tur. Champis, lounge og mat er vel de "store" fordelene her.
 
Soleklart ja, i min bok. Av samme årsaker som Darkcho nevner.

Pluss Fast track, ledig midtsete og flere miles.

No-brainer om du har pengene.
 
Fasttrack er veldig, veldig greit å ha på LHR hvor det kan være galematias i security.
 
Hei skal til London I sommer og ser at jeg kan få billett på Club Europe hos BA for en tusenlapp ekstra hver vei, er det verdt det?

Benplassen er vel ikke noe bedre men man for vel bedre plass I bredden. Og loungetilgang.
Vanligvis kan man mikse, i så fall hadde jeg valgt økonomi på utreise og Club Europe tilbake.
 
Soleklart ja, i min bok. Av samme årsaker som Darkcho nevner.

Pluss Fast track, ledig midtsete og flere miles.

No-brainer om du har pengene.

Hehe, herlig med forskjellige prioriteringer.

For lengre turer, helt enig. For et så lite hopp? Nei for min del. Connecter en videre, kjør på.
 
Jeg liker Club loungen i T5 veldig godt, men den er ofte veldig full. OSL loungen er etter min erfaring litt hit or miss hva gjelder matutvalg, men jeg har ikke vært der etter oppussingen.

Er det ikke flere lounger på T5? Mener å ha lest en TR her inne hvor han spurte hvem av de 2 han burde velge for best utsikt til flyene. Eller er det kun 1 for reisende i Club Europe.

Hvis det er flere, er det noen som er bedre med tanke på utsikt til fly flyopperasjoner?
 
Er det ikke flere lounger på T5? Mener å ha lest en TR her inne hvor han spurte hvem av de 2 han burde velge for best utsikt til flyene. Eller er det kun 1 for reisende i Club Europe.

Hvis det er flere, er det noen som er bedre med tanke på utsikt til fly flyopperasjoner?

Det er en vanlig Club lounge i nord og i sør (Galleries North og South), en First lounge for BAEC Gull eller tilsvarende, samt en Concorde lounge (Concorde room) for international first class.
 
Det er en vanlig Club lounge i nord og i sør (Galleries North og South), en First lounge for BAEC Gull eller tilsvarende, samt en Concorde lounge (Concorde room) for international first class.

Takk, er nord eller sør best med tanke på å se flyaktivitet? Eller er det hipp som happ?

Er det ikke og en lounge i 5B? Men er vel skjeldent intraeuropeisk går fra B delen.
 
Tja, eigentleg ikkje.
Uansett kva du har betalt frå før, so er vel spørsmålet om dei fordelane darcho nemner er verdt 1000kr. ;)

Ikke enig, men la gå.


Er en lounge i5 B også, har flydd derfra til Bergen et par ganger.
 
Tja, eigentleg ikkje.
Uansett kva du har betalt frå før, so er vel spørsmålet om dei fordelane darcho nemner er verdt 1000kr. ;)

Nja. Har jeg f.eks. betalt 1000 kroner for ecenomy er det lettere for meg å "slenge på" 1000 til for å oppgradere enn om jeg f.eks. allerede har betalt 2000.


Angående flyutsikt fra loungene, så mener jeg å ha lest en gang at pga. en avtale med en landsby i nærheten eller noe, så tar de kun av på 9R og lander kun på 9L om de bruker den retningen. Det betyr at om de gjør det, så kan du se landinger fra Galleries North, og avganger fra Galleries South.

Om de bruker den andre retningen, er de som regel langt over hodet på det i det de passerer T5 etter avgang, og landinger er da enda lenger unna. Så det er egentlig mest å se om de bruker de østgående rullebanene.

Om det er verdt det? Jeg mener det, men jeg er såpass stor at det ledige midsetet nesten er verdt det alene. I tillegg får du mat som jeg mener er helt grei, og tilgang til ganske greie lounger.
 
Nja. Har jeg f.eks. betalt 1000 kroner for ecenomy er det lettere for meg å "slenge på" 1000 til for å oppgradere enn om jeg f.eks. allerede har betalt 2000.


Angående flyutsikt fra loungene, så mener jeg å ha lest en gang at pga. en avtale med en landsby i nærheten eller noe, så tar de kun av på 9R og lander kun på 9L om de bruker den retningen. Det betyr at om de gjør det, så kan du se landinger fra Galleries North, og avganger fra Galleries South.

Om de bruker den andre retningen, er de som regel langt over hodet på det i det de passerer T5 etter avgang, og landinger er da enda lenger unna. Så det er egentlig mest å se om de bruker de østgående rullebanene.

Om det er verdt det? Jeg mener det, men jeg er såpass stor at det ledige midsetet nesten er verdt det alene. I tillegg får du mat som jeg mener er helt grei, og tilgang til ganske greie lounger.

Takk skal du ha Martin, ja er ganske så stor og kraftig selv, så ledig midtsete og breere sete er absolutt noe som trekker opp.

Er setene på begge sider av midtgangen bredere enn setene for de bak gardina?
 
Back
Top