Er du klar for en DC-8? + Litt til

putzmeister

ScanFlyer Dusty
Hadde dagens oppdrag ved utbyggingen av terminal 2. Muligheten for noen bilder er jo da selvsagt tilstede. Utrolig flaks at jeg skulle få en gammel 747-200, Thai 346 og en gammel DC-8er! Første 8ern for meg, Jippi.... Falt litt for fristelsen til å gjøre noen bilder svarthvite...

An good old DC-8 by stein380, on Flickr

Duglas Company DC-8 as ZS-OSI landing at Osl by stein380, on Flickr

ZS-OSI by stein380, on Flickr

ZS-OSI taxi to parking by stein380, on Flickr

An old B747-200 take of from 01L by stein380, on Flickr

TF-ATX take of from Osl by stein380, on Flickr

OY-KBN take of from OSL by stein380, on Flickr

SAS takes to the sky by stein380, on Flickr

HS-TNA take of from winterland OSL by stein380, on Flickr

HS-TNA take of from winterland by stein380, on Flickr

LN-NOL by stein380, on Flickr

LN-NOL #6000 by stein380, on Flickr

Det var litt av dagens fangst, håper noe av dette faller i smak:)

Ahh, var denne jeg så over Oslo ida. Skjønte ingenting der jeg sto og ventet på bussen, og den var heller ikke å finne på radaren når jeg kom hjem ! Herlig serie! :up:

Grattis med 8'ttern Stein:spin

Men herrejemenin vasker SAS ALDRI flyene sine eller???

Dette er en skam for selskapet å fly så møkkete fly :old

Det var tøft at det passet sånn at den 8`ern kom når du hadde jobb der
i dag,og enda tøffere at du hadde husket kameraet.......hehe.
Flotte bilder.

Vidar

Gratulerer Stein. DC-8 er mangelvare på OSL. Her har du virkelig gått i høyden med deg selv :lol:

Heldiggris - de fleste av oss skal være glade hvis vi noen gang får se en 8-er igjen!!!

For å si det sånn! DC-8'ern made my day! Glad for at jeg fikk se avgangen til dette dyret fra urtiden :) Håper at det ikke var siste gangen jeg så en.... :(

Flotte bilder av Cargo flyene som jobber som hester 360 dager i året nesten. All ære til dem som fly så travel hele veien.

Jeg fikk se min første DC-8 tidligere i år på SVG fra National Airlines, litt av et syn og se en slik vakker gammel maskin!

Kan det være denne 8ern jeg så på mandag retning Drammen fra Oslo i 11.30-tiden? Så en fugl med 4 motorstriper, men fikk ikke opp noe annet enn en haug 737 på FR24.

Back