Fry
ScanFlyer Silver
Bestilte forleden dag en flyreise til sommeren igjennom gotogate.no. ba om å få tilsendt papirbillett, men nå er det vel rundt 6 uker siden bestillingen. Avgang er ikke før i juni, men har ennå ikke fått billett. Er det slik at billetter utstedes 2 uker før avreise, eller har de bar eikke sendt meg billett? Alle andre ganger har jeg bare fått det på epost, men vet ikke hvordan dette er denne gangen.
Fikk en bekreftelse hvor det stod følgende:
Takk for at du bruker GOTOGATE for å reservere reiser. Du kan se gjennom reservasjonsinformasjonen nedenfor.
dine reisereservasjoner
Reservasjonsnummer: XXXXXX
Reisestatus:Bekreftet
• Reisen er bekreftet og reservasjonen er garantert.
• Vi anbefaler at du skriver ned reservasjonsnummeret eller skriver ut denne siden.
passasjerinformasjon:
navn, avreise datoer osv osv står nedover her. Kan jeg bare printe ut denne siden, og vise i check-in? For jeg har juo reservasjonsanummer og navn her?'
Sikkert dumt spørsmål. Skjønner ikke hvorfor jeg valgte papirbillett, men ble bare litt usikker her...
Fikk en bekreftelse hvor det stod følgende:
Takk for at du bruker GOTOGATE for å reservere reiser. Du kan se gjennom reservasjonsinformasjonen nedenfor.
dine reisereservasjoner
Reservasjonsnummer: XXXXXX
Reisestatus:Bekreftet
• Reisen er bekreftet og reservasjonen er garantert.
• Vi anbefaler at du skriver ned reservasjonsnummeret eller skriver ut denne siden.
passasjerinformasjon:
navn, avreise datoer osv osv står nedover her. Kan jeg bare printe ut denne siden, og vise i check-in? For jeg har juo reservasjonsanummer og navn her?'
Sikkert dumt spørsmål. Skjønner ikke hvorfor jeg valgte papirbillett, men ble bare litt usikker her...