Er det noen som behov for Mobil Jet Oil II?

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Har en nabo som holder på med å legge ned en sprengstoff-fabrikk. Det er mye som har dukket opp i denne prosessen, og nå har han funnet et lite lager av disse:
MobilJetOilII.jpg

De er merket på lokket med S11H5 F9944 og er på 0,946 liter pr. boks.
Han lurte på om det er noen som kunne overta dem gratis her i Norge, ellers vil de bli destruert.

Hvis du er interessert, så ta kontakt med undertegnede - så kan jeg formilde videre

Jeg tar hele beholdningen hvis Range Roveren kan få markert bedre ytelse. I motsatt fall tar jeg gjerne evt. restopplag fra sprengstoffabrikken.

Hei,

er oljen hentet? Jeg bruker faktisk slik olje til RC modell turninmotorer. Kan gjerne betale "en rimelig sum" for den!

- Thore

Originally posted by Extra230
Hei,

er oljen hentet? Jeg bruker faktisk slik olje til RC modell turninmotorer. Kan gjerne betale "en rimelig sum" for den!

- Thore

Jeg har i alle fall ikke hentet den! Ta kontakt med KGL, så ordner det seg sikkert. Flott at oljen kan bli brukt til noe virkelig fornuftig! :)

Hilsen Kristian Elektroflyger

Flott, har sent en PM til KLG.

Nedenfor ser du siste prosjekt, F5-E, 1:8 med en PST-600. Skroget kommer fra samme formene som de svarte F-5'ene som ble sprengt i luften i "Top Gun" filmen. Alt annet, innvendig struktur, luker, vinger, hale og understell er scratchbygget. Alt for mye arbeid....

- T

Attachments

• F-5E1.jpg
    F-5E1.jpg
    129.8 KB · Views: 39
Jøje meg - vel, noe skal man pusle med! :) Synes ikke "Sugarland Express" ser ut som en unnselig liten tass, heller. :up:

Extra230, sjekk din PM - sendte en melding den 21. juni som enda ikke er lest.

Back