• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Er det noen som behov for Mobil Jet Oil II?

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
Har en nabo som holder på med å legge ned en sprengstoff-fabrikk. Det er mye som har dukket opp i denne prosessen, og nå har han funnet et lite lager av disse:
MobilJetOilII.jpg

De er merket på lokket med S11H5 F9944 og er på 0,946 liter pr. boks.
Han lurte på om det er noen som kunne overta dem gratis her i Norge, ellers vil de bli destruert.

Hvis du er interessert, så ta kontakt med undertegnede - så kan jeg formilde videre

Jeg tar hele beholdningen hvis Range Roveren kan få markert bedre ytelse. I motsatt fall tar jeg gjerne evt. restopplag fra sprengstoffabrikken.

Hei,

er oljen hentet? Jeg bruker faktisk slik olje til RC modell turninmotorer. Kan gjerne betale "en rimelig sum" for den!

- Thore

Originally posted by Extra230
Hei,

er oljen hentet? Jeg bruker faktisk slik olje til RC modell turninmotorer. Kan gjerne betale "en rimelig sum" for den!

- Thore

Jeg har i alle fall ikke hentet den! Ta kontakt med KGL, så ordner det seg sikkert. Flott at oljen kan bli brukt til noe virkelig fornuftig! :)

Hilsen Kristian Elektroflyger

Flott, har sent en PM til KLG.

Nedenfor ser du siste prosjekt, F5-E, 1:8 med en PST-600. Skroget kommer fra samme formene som de svarte F-5'ene som ble sprengt i luften i "Top Gun" filmen. Alt annet, innvendig struktur, luker, vinger, hale og understell er scratchbygget. Alt for mye arbeid....

- T

Attachments

• F-5E1.jpg
    F-5E1.jpg
    129.8 KB · Views: 39
Jøje meg - vel, noe skal man pusle med! :) Synes ikke "Sugarland Express" ser ut som en unnselig liten tass, heller. :up:

Extra230, sjekk din PM - sendte en melding den 21. juni som enda ikke er lest.

Back