Er det mulig, Herr Bolm..

CK: Har vel nevnt det før, men jeg opplevde i vinter at to passasjerer gikk på SK909 til EWR når de skulle vært med SK925 til IAD. Ble ikke oppdaget før SK909 var vel av gårde :-)

Alle kan vel være sløve i blant..
 
Last edited:
CK: Har vel nevnt det før, men jeg opplevde i vinter at to passasjerer gikk på SK909 til EWR når de skulle vært med SK925 til IAD. Ble ikke oppdaget før SK909 var vel av gårde :-)

Alle kan vel være sløve i blant..

Huff, ja, men i 99% av tilfellene, så stemmer jo alt.
Jeg pleier som regel å alltid sjekke ombord før evt. offload.
- Kunne jo bare vært en 2D-barkode som evt ikke ville la seg registrere?

Og er headcount korrekt iht loadsheet så er jo egentlig alt bra. ;-)
 
Nå som det ikke er free seating innlands så skal det jo også litt til å "treffe" et ledig sete med mindre man er sent ombord og bare tar et ledig sete uten å gi beskjed, da.
 
Nå som det ikke er free seating innlands så skal det jo også litt til å "treffe" et ledig sete med mindre man er sent ombord og bare tar et ledig sete uten å gi beskjed, da.

Når man klarer å vimse seg omnord i feil fly er sjansen stor for at man bommer på riktig sete ganske så stor......
 
Back
Top