CK: Har vel nevnt det før, men jeg opplevde i vinter at to passasjerer gikk på SK909 til EWR når de skulle vært med SK925 til IAD. Ble ikke oppdaget før SK909 var vel av gårde
CK: Har vel nevnt det før, men jeg opplevde i vinter at to passasjerer gikk på SK909 til EWR når de skulle vært med SK925 til IAD. Ble ikke oppdaget før SK909 var vel av gårde
Huff, ja, men i 99% av tilfellene, så stemmer jo alt.
Jeg pleier som regel å alltid sjekke ombord før evt. offload.
- Kunne jo bare vært en 2D-barkode som evt ikke ville la seg registrere?
Og er headcount korrekt iht loadsheet så er jo egentlig alt bra. ;-)
Nå som det ikke er free seating innlands så skal det jo også litt til å "treffe" et ledig sete med mindre man er sent ombord og bare tar et ledig sete uten å gi beskjed, da.
Nå som det ikke er free seating innlands så skal det jo også litt til å "treffe" et ledig sete med mindre man er sent ombord og bare tar et ledig sete uten å gi beskjed, da.