Er det mandag nå?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Er det mandag nå?

God dag uansett fra Portland, Oregon der vi akkurat kom tilbake fra Vancouver, WA. Hotellets beliggenhet er jo nitrist, og jeg skjønner ikke riktig at jeg kunne glemme å avbestille. Nå er det riktignok bare sju minuttee å kjøre over elven til en annen stat og fin elvepromenade, en de hadde mye spennende øl som måtte bli usmakt. Trøstet meg med mexicansk cola. Siste strekk opp til sea i morgen tidlig. Vi har fått boardingpass så vi slipper å måtte veie håndbagasjene og deretter pakke om så vi ville hatt to (lovlige) håndbagasjer hver. Angrer litt på en Travelpro trillebag jeg ikke kjøpte til kona i går.

Satser på at sas er i rute eller så forsinket at vi blir rike.

Re: Er det mandag nå?

Nå er det mandag ja! :)
God morgen fra en av Ruters røde i retning Oslo. Siste uke på jobben før hovedferien begynner med to uker. :)
Men først en fin arbeidsuke i juli.
Ha en fin en!

Definitivt mandag og ferie:-) Kaffe, NRK Stor-Oslo og resten av helgens papiraviser. Snart ut med den lille elektrikeren og biltur med opphavet. Satser på at vi klarer feriens tredje hvite dag… Men iskrem blir det:-)

God dag uansett fra Portland, Oregon der vi akkurat kom tilbake fra Vancouver, WA. Hotellets beliggenhet er jo nitrist, og jeg skjønner ikke riktig at jeg kunne glemme å avbestille. Nå er det riktignok bare sju minuttee å kjøre over elven til en annen stat og fin elvepromenade, en de hadde mye spennende øl som måtte bli usmakt. Trøstet meg med mexicansk cola. Siste strekk opp til sea i morgen tidlig. Vi har fått boardingpass så vi slipper å måtte veie håndbagasjene og deretter pakke om så vi ville hatt to (lovlige) håndbagasjer hver. Angrer litt på en Travelpro trillebag jeg ikke kjøpte til kona i går.

Satser på at sas er i rute eller så forsinket at vi blir rike.

Oooooouch - Hayden Island ? Eller mellom Wilson eller Vaugh NW Street ? Det siste er faktisk ikke en total katastrofe - rett syd NW 23rd Street og NW Thurman Street har det beste Bakeriet i verden !!! St. Honoree

Her ble det plutselig en flytur, det var en ledig “time” hos det Norske (Royal that is) Consulatet i San Francisco i morgen, med et pass som er i ferd me d løpe ut blir det E-175 tur / retur SFO og en liten rapport med trip Smak !

Last edited:

Oooooouch - Hayden Island ? Eller mellom Wilson eller Vaugh NW Street ? Det siste er faktisk ikke en total katastrofe - rett syd NW 23rd Street og NW Thurman Street har det beste Bakeriet i verden !!! St. Honoree

Her ble det plutselig en flytur, det var en ledig “time” hos det Norske (Royal that is) Consulatet i San Francisco i morgen, med et pass som er i ferd me d løpe ut blir det E-175 tur / retur SFO og en liten rapport med trip Smak !

Hayden Island ja i 100 grader Fahrenheot.

Morn fra Tønsberg. Trodde jeg hadde blitt enig med minstemann om en fornuftig døgnrytme men neida, så her gjelder det å holde espresso-maskinen igang. Liten risiko for å fryse i dag også, var vel ikke så fryktelig langt unna tropenatt.

God morgen fra SK908

Satt i loungen når e-posten kom fra SAS om at jeg var blitt oppgradert til biz. Den kom uventet.
Så her sitter jeg på rad 3 og nå serveres det frokost.
Bytte fly på OSL så er det hjem i løpet av dagen.
Skjer ikke mer i dag

Er nesten fristet til å si som Stordalen.

På lørdag fant jeg ut to ting:
- Den Gyldne Måke-appen justerer seg ikke nødvendigvis automatisk til korrekt restaurant, når du plutselig befinner deg en times kjøring unna din "faste" måke.

- Bilen min viser ganske detaljert info om lufttrykk i dekkene når det ene plutselig avviker fra de andre.

Får starte dagen på gjemmekontor, og se om man får "ringt en venn" ang. det dekket i løpet av dagen.

Ha en god en, med eller uten punkterte dekk.

God morgen fra Oslo. Her leser man nyheter og forum og drikker kaffe mens man venter på oppholdsvær. I dag starter nemlig årets lille MC-ferie og for en gangs skyld ser det ut til at vi får fullført plan A. Nemlig å kjøre i Norge, fortrinnsvis Vestlandet. Dag 1 blir sånn ca Oslo-Kongsberg-Seljord-Nisser-Eydehavn-Arendal. Ha en strålende start på uka[emoji846]

Er det mandag nå?

Mornings fra Hvalstad. 22 grader og litt av-på regn. Familiebesøk etterpå, så får fyre opp vaffeljernet. Kanskje jeg bør starte sjekke leiebil i Nice, da vi etter planen tøffer inn der om 12 dager? Ha en fin dag.

God mandag fra Santiago. Nå nærmer det seg sommerferie og tur til den nordlige halvkule. Men først et statsrådsbesøk. Ha en fin dag.

God mandag fra hovedstaden.

Her skal det drives litt indretjeneste og pakking for morgendagens avreise. Arvingen er parkert hos svigermor så da skal mor og far på tur til nytt land med nytt flyselskap.

Det gledes for morgendagen [emoji3575][emoji1063]

God mandag fra Lillestrøm. Været hinter om litt indretjeneste her også i dag. Har strengt tatt allerede startet.

Vi skulle ha hvit dag i går, men så var det så gøy å planlegge neste ukes road trip at jeg måtte styrte opp og lette drikkelageret i kjelleren til opphavet. :)

I dag derimot... den blir hvit den.

Ha en best mandag!

Er det mandag nå?

God morgen fra Cape Coral. Nå skal det snart diskes opp til siste frokost ved bassenget for denne gang. Blir som vanlig svært vemodig og forlate kåken, men lang-lunch i Miami senere i dag på Smith & Wollensky retter opp. Natten skal tilbringes på nok et hotell i Fort Lauderdale og nok en tradisjon: middag på Shooters.

Fruen banket meg for øvrig skikkelig i golf (også)

Nå har vi i snart tre uker hatt unormalt flaks med været hele veien, hvor vi akkurat slapp unna kaoset i Texas, "kuldeperiode" her med lite regn - så nå lurer jeg på om regningen kommer. Virker som det er meldt ganske trøblete vær i Florida denne uken, så vi får se.

b80f25570bce616cf2870fd64ed3741e.jpg

Last edited:

Vi klarte det ikke…så nå står det en artig rød til kjøling. At det ble is i tillegg skal jeg vel ikke lastes for?

2-for-1 på Ben&Jerry på Super'n - det liker vi.

Dagen er 14 timer og 12 minutter lang, vi har allerede 'mistet' 12 minutter og 36 sekunder siden solen snudde. Dette går rette veien!

Hoi fra Sandnes. Deilig med ferie. Startet den tredje og siste ferieuka med en dagstur til Dyreparken i Kristiansand. Ikke helt optimal start på dagen med 4,5 timers søvn, men det gikk fint. Og helt perfekt å kjøre sørover klokken 8 om morgenen. Heldige med været i KRS var vi og. Mener det var ganske CAVOK hele dagen mens her hjemme har det regnet (og tordnet?). Men nå er det nok langkjøring på en stund siden vi kjørte 35 mil i går og 45 mil i dag. Planen for morgendagen er egentlig ikke så mye men det planlegges å se over hva vi trenger av utstyr og klær til mini starter i barnehagen om en måneds tid. :-)

Vi klarte det ikke…så nå står det en artig rød til kjøling. At det ble is i tillegg skal jeg vel ikke lastes for?

Ble samme status her, men du og du så hyggelig det var å drukne sorgen over å sprekke. Veldig lett også.

Back