Er det ingen mulighet på sas.no for multidestinasjon / avanserte routinger?

mcduck

ScanFlyer Gold
Er det ingen mulighet på sas.no for multidestinasjon / avanserte routinger?

Bruker United.com endel til å bestille billetter på SAS.
F.eks:

12NOV: KRS - OSL
21NOV: OSL - BCN
21NOV: BCN - OSL - KRS

Alle segmenter i SAS plus ("First (A)" som det heter på united.com), koster 2556 på united.com. Får jo samme pris når jeg ringer den inn til SAS, men da vil de ha 300kr i gebyr for å booke den. Jeg finner ingen måte å booke den på sas.no.

Dette er noe jeg gjør for å kombinere en utreise KRS-OSL, tur til USA, MR og tur hjem. BCN var bare ett eksempel (Tidene passer ikke helt på den da jeg kommer med UA38 09.45).

Syntes det var på tide sas.no lot oss booke slik online!

Last edited:
Re: Er det ingen mulighet på sas.no for multidestinasjon / avanserte routinger?

Du kan booke på Avansert Søk på wideroe.no. Klikk på linken øverst, så får forumet noen kroner og.

Du kan booke på Avansert Søk på wideroe.no. Klikk på linken øverst, så får forumet noen kroner og.

Wideroe.no avansert søk finner ikke denne reisen. Eneste alternativ som kommer opp er via frankfurt på returen, pris 14000kr.

Wideroe.no avansert søk finner ikke denne reisen. Eneste alternativ som kommer opp er via frankfurt på returen, pris 14000kr.

HAr du prøvd å bruke "flere destinasjoner" under avansert, da kan du tukte WF til å tenke som du vil...

HAr du prøvd å bruke "flere destinasjoner" under avansert, da kan du tukte WF til å tenke som du vil...

Jepp det er prøvd, lar seg ikke booke på wideroe.no :-/

Og du har også forsøkt å velge hver flight, ikke bare "laveste pris"? Velger du akkurat samme flighter for hvert legg som du fant med United skal du som regel få samme pris.

Og du har også forsøkt å velge hver flight, ikke bare "laveste pris"? Velger du akkurat samme flighter for hvert legg som du fant med United skal du som regel få samme pris.

Det er ikke mulig (feilmelding: Inntil 2 segmenter kan forespørres for samme dato. Endre det siste valget og send forespørselen på nytt. (10203))

Men, jeg la inn på samme måte som på United.com og ITA Matrix:

12 NOV: KRS-OSL
21 NOV: OSL-BCN
21 NOV: BCN-KRS

Gjelder forsåvidt ikke bare BCN, får samme når jeg søker på Frankfurt og andre destinasjoner med de datoene. Virker som wideroe enten syntes stoppen er for kort (ned/opp med samme fly) eller ikke gir meg t/r priser (Eksemplet over er jo KRS-BCN-KRS med 9 dager stopp i OSL på utreise).

Grunnen til at jeg bryr meg er jo at jeg gjerne vil booke i Norge :)

Vedlegg: United.com / ITA Matrix med flightnr datoer etc.

Attachments

• bcn1.jpg
    bcn1.jpg
    75.4 KB · Views: 368
  • bcn2.jpg
    bcn2.jpg
    93.5 KB · Views: 364
Last edited:
Back