• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Enveis med KLM/Skyteam

Tosze

ScanFlyer Blue
Hei. Har endel miles med KLM som jeg ønsker å ta vare på, men prisene énveisbilettene med KLM og AF er latterlig høye. Planene sålangt er at jeg skal dra fra MOL til OSL med DY eller SK og så få til en tur med enten KLM eller et annet Skyteam selskap på til en destinasjon i Europa og så videre til TLL på mine AAdvantage miles med Finnair via HEL som kun koster 10K miles i eco eller 20K i biz fra så og si hvor som helst i Europa. Altså spørsmålet her er om det er noen selskap fra Skyteam alliansen som i det hele tatt har énveisbiletter som ikke er 4xboostet opp? Eller bør jeg bare ta OSL-AMS-OSL med KLM og så fly videre igjen?

Bumper denne litt igjen jeg. Skal komme meg til AMS, CDG eller en annen destinasjon i Europa med en enveis bilett til best mulig pris (INNENFOR SKYTEAM ALLIANSEN). Ingen som har en anelse?

Hvis det er noe al la AES-AMS og så til TLL etterpå du tenker så kan du jo prøve multi city-søk :) Enveis med KL er vel bare å glemme. Da er det billigst å kaste returbilletten.

Last edited:
På samme tema: jeg har 9000 poeng eller noe som går ut snart. Rekker ikke å "fly opp dem".
Noen tips på vad jag ska gjöre med dem istedenfor at de bara tyner bort?
Kan man gi vekk dem f.eks?

Sorry for bump, men jeg fant LHR-AMS /m KLM en vei til knappe 63 britiske pund. Ganske billig for de som vil beholde poengene sine fra en allianse de ikke bruker så mye :)

Back