enveis Athen - Haugesund

Basse-HAU

ScanFlyer Gold
Har en kolega, som skal hjem ifra ferie i sommer. Har booket ned til skiathos, for en grei, sum, og videre til Athen en uke seinere, hvor de skal en uke å seile.
Han søker etter biletter hjem, 22.juli, 4 stk, men er relativt lite å få opp. Har prøvd matrix.itasoftware.com, som da kommer ut som en ca 4 segmenter hjem, til ca 10-12K for 4.stk. WIAS kom jeg igjennom etter gjentatte feilmeldinger, men stiv pris.
Air Baltic, ca 7-8K, men dog kun OSL eller SVG.til
Noen forslag til andre muligheter, vil helst lande på HAU.

Forsøk enveis med charterselskap....kanskje... Vet ikke om det er så mye chartertrafikk til ATH

Tror dere skal slite endel med å finne noe billigere en 7k midt i ferieperioden.

"Lavprisselskapet" Norwegian tar feks nesten 2800,- pr pers til Oslo den dagen, mens det er 600,- å spare på å reise via Stockholm,da med 8 timer transfer midt på natta.

Spent på å høre hvordandet gikk til slutt :-)

Det kan være noe å spare ved å velge Ryanair men, de går så vidt jeg vet bare fra Thessaloniki til RYG. Du burde også se på alternative laprisfly via FEKS: Roma eller diverse spanske byer...

Hva med å booke to separate billetter, en ATH-OSL og en OSL-HAU?

Ikke mye å spare, og ser ut som om det blir en natt i København/OSLO da, alt etter hvor en tar via. I utganspunktet så kan de reise 21.juli, men båt skal tilbakeleveres og gjennomgås før de kan reise, og da er ettermiddagen fort rundt hjørnet.

Tror dere skal slite endel med å finne noe billigere en 7k midt i ferieperioden.

"Lavprisselskapet" Norwegian tar feks nesten 2800,- pr pers til Oslo den dagen, mens det er 600,- å spare på å reise via Stockholm,da med 8 timer transfer midt på natta.

Spent på å høre hvordandet gikk til slutt :-)

Regner ikke med at enn får lavere enn 7k, tror heller det blir mellom 7-12k, så langt jeg har sett på forskjellige ruter, da inkludert evt overnatting eller bussing.

Fant en interessant tur via HEL, da Blue1 har direkte ATH (B717) :eek:, men ankommer HEL seint og videre neste morgen, blir litt slitsomt for disse 4.

Jeg får søke videre

Måtte bare sjekke bonuskjøp hos EB.
24k+ 399,- pr pers. helt hjem. Avreise ATH 13:50, ankomst HAU 20:20.
Fine tider, men ikke veldig økonomisk :-)

London i juli? Er vel ett sportsarrangement der som gjør LHR ett sted å unngå om man kan.

22.er nok i grenseland. Stevnet i London starter 27., så det kan meget vel være litt travelt der hele uken iforkant og vel så det.
På den annen side kan det vel hende at endel selskap som feks BA øker sin aktivitet (om mulig) i denne perioden...

Back