• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ENVA 22-okt og 23.okt Wind17020G30KT

Det er en 737-200 ja, var også tilfeldig ute å spottet da 732`n dukket opp. Så straks at denne ikke var noen normal gjest, da det veltet ut svart røyk etter den lengre oppe i dalen. Som seg hør og bør. :D

Hvordan kommer du deg bak localisern ?
Er vel strengt talt forbudt?

Last edited:
Hehe, så ingen av dem ute de dagene. Men har sittet i HOF`n da det blåste sør-øst 15 knop under landingsrunder. Gikk greit det :)

Hvordan kommer du deg bak localisern ?
Er vell strengt talt forbudt?

Hvis du tar deg inn gjennom gjerdet så er det forbudt ja :) Men vi kom helskinnet gjennom sikkerhetskontrollen og takket være gode og snille kontakter, fikk vi oss en tur ut på området :)

Hvis du tar deg inn gjennom gjerdet så er det forbudt ja :) Men vi kom helskinnet gjennom sikkerhetskontrollen og takket være gode og snille kontakter, fikk vi oss en tur ut på området :)

Aha, Har noen kontakter der ute jeg også, så jeg får høre om de kan ta meg med på en tur .

Flott film.
Ønsker mer film med windy landings at Værnes ........ men da med kraftigere vind/gust.( 40-50 knop++) ;)

Back