• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

ENGM: FOTO SCOOOOP FOR SPESIELLT INTRESSERTE

ENGM RAMP

ScanFlyer Rusty
For de som er spes. interesserte i et scoop til sin bildesamling, kan jeg da fortelle at utenfor GA terminalen står det nå parkert en 737, med litt uvant lakkering for oss her på bjerget!

Den ankom i formiddag fra Finland med et kobbel kinesere som ble fraktet til Oslo i X antall limousiner....

Denne skal stå frem til i morgen formiddag da den skal fly samme gjeng til Stavanger!

DETTE TIL INFO :)

:smokin :alien:

Er mulig jeg skal oppover en tur imorgen før jobb. Men er ikke avklart ennå

OSL Inside, er dere på dennne ?

Jeg var på denne, både inni og utenpå..

Men skulle ikke denne gå idag? For så å komme tilbake imorgen? Mulig jeg missforstod der oppe.

Ihvertfall. Planen er å ta noen bilder i morgenlyset imorra. Bare været er bra..

Reg var OE-ITA

Hilsen
Rune

Originally posted by LN-ATC
0930, as far as I know.

Kanskje man skulle ta seg en tur opp på flyplassen i morgen føremiddag om vêret blir like bra som idag her i Stavanger!

Slik ser den ut:)

737.jpg

Jeg vet nå hvor denne står her..

Så jeg må bare spørre. Har du stått på taket på GA terminalen? Eller har du stått høyt oppe langt unna med god linse? :)

Hvis du vil kan du svare på mail.. chainly@online.no

:)

Hilsen
Rune

Back