Replying to Topic 'Eneste passasjer - null rabatt'
Synes ikke det var så merkelig dette. Dette er vel ganske vanlig. En MÅ ikke ha rabattbilletter til siste sekund vel.
Mest overraskende var det å lese at Widerøe skylder på billettsystemet og på staten, som fastsetter satsene på kortbanenettet. Synes ikke dem trengte unnskylde seg i dete hele tatt.
Replying to Topic 'Eneste passasjer - null rabatt'
Det er vel naturlig å prøve å dekke opp kostnadene. Tror det koster mer enn de 2500 å gjennomføre flyvningen. Og skulle han ønske billigere flybillett så får han velge en avgang som det er lagt ut billigere til salg på og bestille tidlig... som alle andre. Jeg synes det er betenkelig men ikke overraskende at folk nordpå automatisk skal forvente seg 'gratis' ting. :spin:
Jeg føler at noen bør skrive noe om dette - kanskje det kan være meg....
Man bør kanskje lære seg at det ikke er helt fornuftig å generalisere basert på en persons uttalelser.:naughty: Det finnes personer som ikke nødvendigvis er så gjennomtenkt i sine uttalelser alle steder - sikkert også i Oslo-området.
Den uttalelsen sier vel kanskje mere om deg enn om "folk nordpå" :naughty:
Jeg synes forøvrig ikke det er merkelig i det hele tatt at den vanlige mann i gata mener det er rart at det ikke er mulig å få en rabattert billett på et tomt fly. Det virker ikke særlig logisk for den uinvidde. Hva vi her inne synes er ikke representativt for den gjennomsnittelige passasjer.
Replying to Topic 'Eneste passasjer - null rabatt'
Prisen på billetten har vel fortsatt noe å gjøre med bestillingspunktet å gjøre... Hva om flyet på bestillingspunktet var nesten fullt og f.eks en gruppe senere har avbestilt eller endret reisen?
Replying to Topic 'Eneste passasjer - null rabatt'
Hele denne greia minner meg om da jeg var utplassert på Geiteryggen da European Executive Express fløy til Bergen da den eneste passasjeren vi hadde på en avgang var ÈN RYGGSEKK!:musikk