Enden er nær! Enden på inflight movies, altså ...

Re: Enden er nær! Enden på inflight movies, altså ...

Den er rådyr.

"$ 360.00 per module per month"

Jeg må nok vente en tid og se om den går ned i pris.

Hadde dette bare vært engangs pris hadde det vært bedre.

Det er flyselskapene som er kundegruppen for de boksene, ikke passasjerene.

Den er rådyr.
"$ 360.00 per module per month"

Jeg må nok vente en tid og se om den går ned i pris.
Hadde dette bare vært engangs pris hadde det vært bedre.

Er ikke ment for privatkonsumenter, men flyselskaper eller bizjets ... Sikkert brukanes i busser også ...

Er ikke ment for privatkonsumenter, men flyselskaper eller bizjets ... Sikkert brukanes i busser også ...

Beklager da missforstod jeg det du skrev.
Du skrev:
Nå kan du få et underholdningssystem-i-en-boks (blå) som du bare setter i hattehylla og skrur på ...

Men det hadde vært fantastisk og kunne ta med en sånn boks på reise med masse filmer på.

Men det hadde vært fantastisk og kunne ta med en sånn boks på reise med masse filmer på.

Jeg har en sånn. Det kalles en ipad med stor harddisk .. ;)

Jeg er kanskje rar, men jeg vil heller ha noe med programmer eller filmer jeg selv har valgt fremfor et tilfeldig utvalg tilbudt av flyselskapet ..

Jeg har en sånn. Det kalles en ipad med stor harddisk .. ;)

Jeg er kanskje rar, men jeg vil heller ha noe med programmer eller filmer jeg selv har valgt fremfor et tilfeldig utvalg tilbudt av flyselskapet ..

Ja, og iPad er fantastisk.

Nei du er ikke rar! Jeg er helt enig med at eget utvalg er best.
Jeg ønsker å ha en enhet som alle i familien kan koble seg til og se på de filmene som er på den.

Har dere forresten lagt merke til at i gamle dager så vistes aldri filmer om bord som inneholdt flykrasj, kapring eller ubehageligheter in-flight/på flyplassen?

Etter at Hollywood-action-nyheter på kveldsnytt ble standard og publikum desensitert av terrorhendelser, har det (med minimal redigering) vore fritt fram for slike filmer.

Back