• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Endelig torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Fin torsdag fra Ris. Rolig morgen i kjøkkenbenken med forum, nyheter på radio, kaffe og kjeks. I dag skal jeg visst være med å heie frem Team Pølsa - blir vel både klapp, skrik og gråt. Siden torsdag er den nye fredagen i dette hjemmet så blir det en tur innom Sjømaten på vei hjem. Som alltid - nyt i vei.

God morgen fra Asker. Ryktes det skal bli vårlig i dag, men foreløpig er det grått og tåkete. Straks avreise fra kontoret, før det blir tidlig retur, da jeg må sørge for at både egne og andres barn kommer seg på hockeytrening. Ha en fin dag.

God morgen fra Hellas. Regner med det blir en ganske lik dag som i går, og det er jo akseptabelt. Hjemmelengselen er økende og blir godt med familien i morgen.

God morgen fra hjemmekontoret. Døgnrytmen vår har sakte gått fra helt krise til helt genial. Det har tatt siden lørdag og nå er vi på perfeksjon vil jeg si. Våkne av seg selv sånn i 6-draget. Blir ikke bedre enn det. Men dessverre frykter jeg vel at det gradvis nå kommer til å fortsette videre i ugunstig retning. :)

Etter hvert blir det å karre seg inn mot forbortelseskontoret. Ingen spesielle ting på agendaen i dag. Blir kanskje å lage litt presentasjoner som jeg ikke trenger før etter påske.

Ha en ultrabest torsdag!

• Like
Reactions: EB
Morn fra Tønsberg. Her venter man også på sola, kjenner den skal gjøre godt. Det skal jobbes, også er det årsmøte i sykkelklubben i kveld. Det pleier omtrent å være like mye spenning og drama der som på Flyprat sine årsmøter :)
Får vel ta sykkelen fatt bort dit...

God morgen fra Stavanger!
Fridag i dag, men med små gjøremål som FAU trafikkvakt på skolen, og tannlegetime med en av de unge håpefulle.
Sola prøver å kjempe seg gjennom tåketaket, bare med delvis suksess så langt.. satser på strålende sol om litt!
Kaffetrakter nr 2 for dagen er in progress..

God formiddag fra kontoret på Forus. Det var ikke mange hundre meterne jeg kunne se når jeg startet fra Klepp, men nå titter sannelig noen solstråler gjennom. Møter står på planen igjen, både på telefon og med fysisk tilstedeværelse. Så skal jeg få noe gjort utenom er det bare å sette i gang.

God dag fra dialyse ved Kongsberg sykehus. Nærmer meg ferdig nå snart heldigvis. Formen er bedre enn på lenge så det er bra. I kveld blir det å følge kvartfinalen i cupen på fjernsynet. Får satse på at de ordner opp med Bryne.

Det ble ikke meg i år heller. Venter vært år på at de skal ringe fra Abelinstituttet.😂

• Like
Reactions: jb1
God dag fra Istanbul.

Ikke har eg fått med meg at det var reiseråd på Tyrkia pga Iran krigen, som viste seg å være i områdene nær den syriske grensen. Så business as usual here i gården.

Uansett, hvorfor reise til Istanbul under Ramadan? Skulle valgt London som har bedre vær og et noenlunde fungerende natteliv selv om det er Ramadan. Denne turen blir på bomturlisten.

Så da får det bli litt ASMR barbershop i påventede at nattelivet "åpner" igjen.

Hepp hepp fra det sydkarolinske. Her skal det bli utflukt opp til Greenville i dag, så da svinger jeg nok innom flyplassen. Ikke noe spennende å se på kjøreplanen, men GSP er en flyplass som brukes en del til forskjellig testflyving, så kanskje har man flaks? Men vanligvis dukker ting opp 10 minutter etter at jeg har dratt ....

Blir ihvertfall fint vær, selv om fuelen har beveget seg opp til rundt 3.50 .. altså ca NOK 9 per liter ... Skandaløst. Trumpf må gå!

Men den 19. mars for 5 år siden kom Onkel Joe seilende forbi min forrige bolig .......

28000_3.webp

Back