• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Endelig torsdag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Her er man godt i gang med å stryke serviettene…middag med avdelingen her i kveld. Men rekker vel innom toppen av. Yen for noen timer med kontorarbeid også. Nyt torsdagen du også!

God kveld fra Anaheim. Nå er vi back to basic på hotellfronten. Dette er nok et av de siste originale hotellene som er igjen i området. Det gar blitt bygget mye på fem etsjer i nabolaget her. Fant en ok restaurant på garden walk. Nå er det vel bare å satse på en god natts søvn før en lang dag hos Disney.

Morn fra Tønsberg. Hjemmekontorering før bilen skal fylles med bager, ski, akebrett og strøm for en langhelg på Gautefall. Heldigvis meldt 5 grader og sol i bakkene på lørdag fremfor de -16 det er utenfor her nå.

God morgen fra hjemmekontoret. Peis, badekåpe, nykvernet kaffe, -16 og postkortstemning utenfor. Hvorfor skal vi da kjøre tre-fire timer etterpå for å oppleve det samme? Den forstår jeg ikke, men meg om det. Jeg bekrefter også at hjemmekontor er meget koselig, men lite effektivt 😁. Et par møter med Hellas nå så er det opp til godset og rakfisk til middag.

God morgen fra Lillestrøm. Var bra kaldt så tog utgår til fordel for bil i dag. I dag skal det filmes filmer til ymse kanaler og så skal kvelden avsluttes med å delta på en fag-livestream i USA. Bra jeg er så vakker!

Ha en best torsdag

God formiddag fra Radisson Blu i Amsterdam. En helt middels frokost unnagjort, men VIP-fordelene virket. Ble junior suite og bekreftet sen utsjekk ved ankomst. Surt og kaldt her med hele én stk varmegrad. Så blir nok litt museum og andre inneaktiviteter i dag. Men først kaffe og sjokolade, ha en finfin torsdag🙂

IMG_2873.webp

Dårlig start på bilen i dag som ikke ville gjøre som jeg ville. Så da var det å snu og inn på gjemmekontor i stedet.
Men været er strålende, men kaldt. Væromslag i morgen ettermiddag med varmegrader fremover. Måtte våren være på vei.

Dagens teiteste nyhet må være den om at det skal lage musikal om Arne Treholdt. Hvorfor det?? Aldri hørt noe så teit. Trippelmakan.....

God dag fra havet.

Rolige dager her ute. Så slått ihjel litt tid med å booke flybilletter fra jobb nå og til jobb neste gang. Veldig greit med Travelpass Multi User, gir en type billett med masse fordeler.

Tenkte eg skulle se når påsken var i år, fant fort ut at den er i midten av neste jobbperiode så da slipper jeg å tenke mer på påsken.
Da kan eg se litt lengre frem i kalenderen og noterte meg OTP i mai. Hater langtidsplanlegging selv om det av og til bare må gjøres 🤭

Noen som har kjennskap til Halfeti ???

God formiddag fra Klepp. Etter å ha brukt morgenen på møtevirksomhet er det nå litt hjemmekontor før henterunden i skole og barnehage. Og en velholdt Toyota startert alltid, uansett.

Ha meg nå unnskyldt mens jeg ser etter litt treverk å banke på...😛

God morgen fra Cayo Levantado. Sol i dag også og behagelige 27 grader. Trening og frokost unnagjort så nå blir det relax ha en fin dag IMG_3582.webp

Back