• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig torsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
...og endelig siste arbeidsdag før sommerferien del 1. Blir en effektiv dag på bryggekontoret før vi skal feire en kommende stjernes platekontrakt i kveld. Ha en flott St. Hans du også.

God morgon från Maersks regionkontor i Göteborg!

Solen skiner och dagen började med ett mail från SAS som meddelar att jag blivit uppgraderad på SK995 ikväll. Bara till Plus, men en uppgradering är ändå en uppgradering.

Först skall det dock arbetas en del innan turen går ut till Landvetter. Ha en strålande torsdag.

Mornings fra 20-bussen. Etter gårsdagen ble kjennetegnet av IT problemer, satser jeg på alt fungerer i dag. Ha en fin dag

God morgen fra fra kontoret. Litt grått og trist vær med tanke på alle av dere som skal fyre opp bålet denne kvelden :)

Ha en flott dag videre.

Jan

god morgen fra Forus. Nok en ny dag er i gang her og været ser ut til å bli helt ypperlig! Deler av ettermiddagen vil nok bli tilbrakt hjemme på terassen.

God dag fra Oslo. Jonsok i dag, ja - slikt pleier å forbigås i stillhet. Skjønt - kanskje man bør koke seg rømmegrøt og ta god spekemat til. Ja, sannelig, med rørosrømme og fenalår. Ja, det må det bli. Og så blir det britisk valgvake og kryssing av fingre for at Europa holder sammen. Ha en fin-fin torsdag!

God morgen fra Oslo. Måtte Europa holde sammen!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God torsdag fra tiggerstaden. Måtte korrupsjons- og byråkratihelvetet få seg et skikkelig skudd for baugen i kveld. Pass må jeg jo uansett ta med når jeg reiser til utlandet.

KABAAAAM fra VIE

Akkurakt skrevet feriemelding på mailen... "until Aug 1st". Nå må jeg forte meg til SK696 og CPH, der jeg møter Mia og så er det Jakarta neste.

Juuhuuuuuu

Nå må jeg forte meg til SK696 og CPH, der jeg møter Mia og så er det Jakarta neste.

Juuhuuuuuu

Syns du sa du skulle ha ferie, jeg. Er ikke sikker på at dette kvalifiserer. Hub rappet jo tilogmed smurfedropsene hans!

G'morgen! Fredfylt start på dagen. Må det bare vare .... Svigermor er meldt på inbound.

Syns du sa du skulle ha ferie, jeg. Er ikke sikker på at dette kvalifiserer. Hub rappet jo tilogmed smurfedropsene hans! .

Litt usikker.... uansett er han fremdeles hos skredderen og syr om pyjamasen og hun er midlertidig velferdsoffiser. Hva kan gå galt?

Litt usikker.... uansett er han fremdeles hos skredderen og syr om pyjamasen og hun er midlertidig velferdsoffiser. Hva kan gå galt?

Det meste. God ferie !!!
wine.png

Go kveld fra Oslo. Her styrer man heldigvis ikke med noe korrupsjonshelvete eller byråkrati så ser ut til å bli en bra kveld. Blir en øl i kveld med en kompis. ^_^ Vil heller ut å reise men er faktisk kort tid til neste utenlandstur så det så.

KABAAAAM fra VIE

Akkurakt skrevet feriemelding på mailen... "until Aug 1st". Nå må jeg forte meg til SK696 og CPH, der jeg møter Mia og så er det Jakarta neste.

Juuhuuuuuu

Den nye terminalen i Jakarta blir ikke ferdig i tide, så du får nøye deg med terminal "old school style". Selamat jalan og hils svigermor.

Back