Endelig tirsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Kaffe, NRK Stor Oslo og forum før turen går via tannlegen til toppen av byen. En treningsøkt ettermiddag før det blir italiensk middag på Majorstuen. Tenker at Oslouken er mye bedre enn Arendalsuka…

God morgen fra kontoret.. 500 gram nydelig entrecote er gjort om til litt mere flynerd i gymmet og nå klar for mye skute-prat. Tirsdager ass..

Goodmorning. Godmorgen fra det dejlige solrige og skyfrie Malmö. Klokken har passeret 7.47, som vi alle ved er dagens bedste tidspunkt. Det er sidste tirsdag i den svenske sommerferie, og det normale arbejdsliv, starter for mange atter på mandag. Hav en dejlig tirsdag.

God morgen fra Kongsberg. I dag går ferden til Bergen litt senere i dag for å bivåne Brann sin kamp mot Hacken på torsdag samt besøke de gamle og en datter. Bestilte bonus Go billetter, men jeg la inn en minstebud for oppgradering til Plus bortover (420 kroner). Uten noe form for status fant jeg ut at det er verdt det for fasttrack, lounge og plass foran i skuta. Budet gikk rett gjennom.

God morgen fra kontoret. Dagens første espresso er i koppen. Litt logistikk om dagen, med barn som skal hentes på både ferie-SFO og Hockeycamp, Alltid en joker hvor mange det blir rundt bordet utover egne ektefødte barn. Sykkeltur med nabolagsgjengen i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra Forus. Ble litt vel sent i går kveld/natt men det var jo ørlite interessant å følge med på begivenheten ute på den lokale lufthavnen. Ser ut til å bli en relativt rolig dag her så feriemodusen henger nok litt igjen i systemet her. I tillegg er jo halve Norge i Arendal så det er bare å ta det som det kommer. Ha en fin dag forumister!

Morn fra Tønsberg. Tok en hel dag med normal barnehage før minstemann er hjemme med forkjølelse, men den tar kona i dag. Gårsdagen gikk med til å få laptopen i gang igjen med alt som trengs av jobb, så satser på at jeg i dag får oppdatert meg selv og etterhvert kan starte med litt faktisk jobb.

God formiddag fra Lyngørporten. Skyfri himmel og grei utsikt fra kåken[emoji41] Har mer lyst til bare å være her enn å dra inn til Arendal… Men skal være vertskap for en debatt, så får vel snart hive oss i bilen. Ha en strålende tirsdag!
ed74f72cedb004bd89cab8b3cf5c2fdd.jpg

God tirsdag fra Gaustablikk. Morgenjogg til Gaustatoppen unnagjort, så nå er det bare å nyte resten av dagen i sommerfjellet. Norge altså.

God kveld fra Guangzhou. Jobben her unnagjort og jeg kan endelig slappe av litt i hotell loungen. Litt alternativ dekor her. Hjemme var vi vel ferdig med denne stilen for mange uker siden.

b15d1e10248a650ab8398379c35e4552.jpg

Men det har vært stas her. Full "ganbei-pakke" med 40+ kunder og presse i går. Fikk min første (og nokså garantert siste) birds nest soup. Det smaker greit men altså... makan. Og ja, jeg har bursdag ioverimorgen hvilket også ble markert med kake i ansiktet. Bokstavelig talt.

Vurderer en sånn bad boy til middag:

d581c3ccb10b283a009486b9ba34e6f1.jpg

De tilbyr det i lobbyen.

Ok, nok fra Onkel reisende Mac. I morgen bærer det tidlig avgårde til Hong Kong for mer jobb.

Ha en best tirsdag

Last edited:
Laks, bacon og skinkepizza? Nice .. :p

Hu og hei .. Her i SC regner det, men det stopper meg ikke fra å kjøre ned til North Augusta for å se på ting. Mulig jeg plukker opp noen ting i tillegg, siden jeg er i siviliserte strøk.

Må dagen bringe dere hell, fruktbarhet og kinesisk pizza.

Åjåjåjåj, nå har jeg Kina nailed down tror jeg. De forrige turene siste året har jeg slitt litt, og fra forrige periode jeg var her har jeg bare PTSD.

Men nå har jeg kontrollen. Jeg kan ramle og si "hei, jeg er Norsk, hva er det?", jeg kan kjøre rundt i DiDi, jeg kan kjøpe ting med AliPay og be om både ris, tofu, suppe, vann og kaffe. Jeg kan skåle og bånski. Det siste er morsomst.

Tror ikke det er stort mer å lære nå.

Andy out.

God ettermiddag fra Tananger,

Tilbake etter tidlig båttur på sjøen for å fiske og sette krabbeteiner.
Da er middagen sikret.
I kveld styremøte i Flymuseet.
Ha en fortsatt god dag.

Back