Endelig tirsdag! God morgen!

God ettermiddag fra plaskregnet i Jomtien/Pattaya. Her har det fosset ned fra åpne sluser i himmelen i dag. Dagens golfrunde måtte utgå for min del grunnet en sår skulder, men med det været vi har hatt her, så var egentlig ikke det noe stort tap. Jeg kommer sterkt tilbake i morgen. Her er det snart tid for å gjøre seg klar til middag. Deretter blir det muligens Champ League kamp på pub i natt. Har ikke helt bestemt meg for om jeg orker å ofre nattesøvn for å se de røde fra nabobyen til Liverpool.

God tirsdag fra et lite bilverksted like ved OSL. Sitter i selskap med en modell av en MD80 plassert ved siden av en Lada-modell. Ut av vinduet kan en se fly som klatrer fra 19L, og inne i hallen får bilen min gjennomgå EU sine regler.

God tirsdag, folkens :)

God formiddag fra Stiftstaden:D Her er det påskeferie og den kunne ikke startet bedre. Knallsol fra skyfri himmel og solen varmer virkelig nå. I går kveld ble sommerens ferie booket, cruise med RCCL 7 dager fra Roma:D Jeg tør ikke si hvilket flyselskap som ble booket....

Ang. sixpack Bizflyer, jeg handlet nylig inn et par sixpacks til hytteturen i helgen som nå er overstått. Ble positivt overrasket når det stod 28 kroner over en six-pack på ICA. Det var før jeg skjønte at det var hver boks, og ikke hele sixpacken...

Litt ost og rødvin hos en kamerat i aften. Ferie er saker!

Bare en sixpack, BF??

Tør bare kjøpe en av gangen! Kjøper en til i ettermiddag og en til i morgen;)

Da kan det bli påske! :colgate:

Forresten: Hickok: Den fotballbaren "noen" hadde lagt ut bilde av på trip-reports forumet så jo ut til å ha andre syssler enn fotballtitting å by på! Kanskje du kan få massage for din vonde skulder. Kanskje du har mer som verker også??? Hvem vet.... :colgate:

BF:cool2

Ang. sixpack Bizflyer, jeg handlet nylig inn et par sixpacks til hytteturen i helgen som nå er overstått. Ble positivt overrasket når det stod 28 kroner over en six-pack på ICA. Det var før jeg skjønte at det var hver boks, og ikke hele sixpacken...

Litt ost og rødvin hos en kamerat i aften. Ferie er saker!

Ja, det er ingen som har beskyldt øllet for å være billig i dette landet!:rolleyes:
Men som jeg gjerne sier til mine danske kamerater: Man kan godt betale litt mer for kvalitetsvarer.....

God morgen fra Chicago. Her koser man seg med litt frokost i CO sin President's Club paa ORD med fin utsikt, N703UW staar parkert rett utenfor vinduet, flott Star Alliance livery A319. Fly til STL om litt over halvtimen, kjapt moete og retur i ettermiddag.

Sol og stille i dag, men bare ett par plussgrader.

Cubs vant aapningskampen sin i gaar aftes, endelig er baseball sesongen i gang. Paasken starter dessverre ikke foer paa torsdag her.

Tør bare kjøpe en av gangen! Kjøper en til i ettermiddag og en til i morgen;)

Da kan det bli påske! :colgate:

Forresten: Hickok: Den fotballbaren "noen" hadde lagt ut bilde av på trip-reports forumet så jo ut til å ha andre syssler enn fotballtitting å by på! Kanskje du kan få massage for din vonde skulder. Kanskje du har mer som verker også??? Hvem vet.... :colgate:

Joda, massasje hjelper for mye, men neppe mot en strukket (eller antydning til så) muskel. Da hjelper kun hvile! :) Massasje får jeg lettest av de som arrangerer turen for oss. De driver med frisør, massasje og golf! :)

Joda, massasje hjelper for mye, men neppe mot en strukket (eller antydning til så) muskel. Da hjelper kun hvile! :) Massasje får jeg lettest av de som arrangerer turen for oss. De driver med frisør, massasje og golf! :)

Jo mere "strukket" muskelen er, jo bedre er massasjen.:colgate: (ja, man skal passe sine uttalelser her! Alt man sier kan og vil bli brukt mot en!)

Ja, også skal det være så dyrt at det er status å være full!:YES

Hadde besøk av en dansk kompis en gang. Vi var på byen og på en bar så vi en kar som var så full at han holdt på å falle av barkrakken. Min danske kompis gikk bort og håndhilste på ham. Da jeg spurte hvorfor, var svaret at om en kar har råd til å drikke seg så full i Norge, må han helt sikkert være en rik og berømt person!:D

Men når sandt skal sies, så er det like dyrt å drikke i Danmark nå om dagen. Selv om innkjøpsprisene for barer og restauranter er en fjerdedel av hva det er i Norge!

Vel, det er ikke unormalt med 30-35 DKK for en halvliter ute (ja, det er billig, men likefult) og det tror jeg du må se langt etter i Norge.

God kveld. Da er det snart påske her også, men først blir det biltur til Boden i Nord Sverige av alle umulige steder for et møte i morgen.
516 km i bil, som bør gå unna på ca 7 timer. Vurderte å ta fly, men det tar 9-12 timer hver vei da jeg må via TRD/OSL/ARN og LLA begge veier pluss leiebil der borte.
Jaja, det er de underligste plasser en skal reise til , og ettersom broderfolket ikke har vett på å ta påske blir det slik. På torsdag blir det da å fyre i gang V-åtteren og dundre hjem igjen til noen dager påskeferie

Vel, det er ikke unormalt med 30-35 DKK for en halvliter ute (ja, det er billig, men likefult) og det tror jeg du må se langt etter i Norge.

Det må være på de bruneste kneipene det. Jeg har da selv betalt både 50 og 60 dkk for en halvliter ute i DK!:old

Det har da absolutt jeg også gjort, men det verste var at den siste pubcrawlen jeg var på - arrangert av andre - tror jeg den dyreste ølen var 40 kroner, og det var ingen brune steder såvidt jeg kan huske... (Vil faktisk mene at det var småhippe steder!)

Nå skal det nevnes at bodegaen i gaten min reklamerer med liten øl til 13 og halvliter for 20,- før klokken 16........... (skal vel også sies at jeg aldri har turt å titte inn der - til tross for at de reklamerer for 10 % studentrabatt i tillegg).

Back