Endelig tirsdag! God morgen!

Wingman

ScanFlyer Blue
Riktig god morgen fra Stavanger! Er straks på vei til Sola, og videre til ARN! Over skyene skinner solen alltid! ;)

Glad tirsdag morgen. Nå er det snart på tide å komme seg på jobb og gjøre en innsats. Nok å ta tak i - selv i denne påskeuken hvor Norge egentlig holder stengt. Fortsatt fint vær i hovedstaden - men det er meldt om skyer og regn til ettermiddagen. Gjør det beste ut av dagen!

God morgon frå Trondheim :)

Det nærmer seg ferie, men det er enno nokre oppgåver unna. Etter ufint regn i går kveld, ser eg det lysner rundt byen her, og det lover nok solgløtt gjennom eit lett skylag her.

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen og god morgen fru Blom. Tåka ligger tettere enn noen gang her i Sandefjord, og letter den ikke utover dagen, så blir det store problemer på Torp i dag.
Fra 0920-0945 er det 3 avganger med Ryanair, og de er helt fulle alle sammen. Jeg håper virkelig at tåka letter.

Ellers har jeg pakket og er klar for påsketuren til Sierra Leone.
Reiser i morgen tidlig med Widerøe fra Torp til Stavanger, med SAS fra Stavanger til London, og med BMI (757) til Freetown.

Ønsker alle en strålende dag!

Dagen har gått med til power-off/power-on stalls. Imorra blir det spinning, og da snakker vi ikke sykkel! ^_^ Ellers satser vi på god'været fortsetter her i vakre British Columbia!

God morgen fra Forus!

Stille og rolig på jobb, og jeg satser på det ut dagen... Merkes at det er påske, men ting kan skje.

Forum og kaffekoppen er to ting som må unnagjøres før dagen settes i gang.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Oslo. Her skinner solen og det er straks på tide å komme seg på jobb. I ettermiddag blir det å hente vinskapet mitt, samt hjelpe en kamerat med å hente noe møbler. Ha en fin dag

Riktig god morgen fra Stavanger! Er straks på vei til Sola, og videre til ARN! Over skyene skinner solen alltid! ;)

Happy birthday!):

Go måren fra Hundvåg.

Samme været som alle andre fra Stavanger:D

I dag blir det en vatsim dag, å litt pakking til å reise på fjellet i morgen.

Ha en eventyrs full dag!

God morgen fra Oslo sentrum. Utrolig påskestille i de tidlige Oslotimer, nesten litt rart. Men sola skinner og jeg skal til frisøren senere idag, så dette blir en fin tirsdag :lol:

God morgen fra Tananger,
Idag blir det å gjøre påskehandelen unna før helligdagene setter inn.
Ellers blir det å dyrke hobby og familien forøvrig og noe god vin utpå ettermiddagen.
Den stille uka har satt in her i gården.
Ha en fin dag og god påske alle.

God dag fra Lilletorget. Stille og rolig dag. Blir vel en halv fridag, ser det ut til. Fikk nettopp booket en billett Sofia-Varna med Bulgaria Air, BA 146. Nytt fly og nytt selskap for meg (uten at det egentlig er noe stort mål..). Tur/retur billigere (650 kr) enn enveis der. Ellers har jeg bestilt grotteost fra Hitra med kollega som skal til Trondheim i påska. Så bare fryd og gammen her!

God formiddag fra hjemmekontor, dog må man innom kontoret i løpet av dagen likevel. Her har tåken lettet, men et tynnere lag med cirrus i øvre himmeldrag legger en liten demper på stemningen. Ha en finfin dag.

god tirsdag formiddag. Magnus Viking sover formiddagslur og jeg er klar for Påskelabyrinten på P1 mens jeg rekonstruerer de siste WebTrends-tallene fro EMEA (sikkerhetskopi er tingen!!!). Snart er det slutt på slafingen i heimen og dagene skal fylles av timeslange skiturer med pulk.... Men, påskeferie skal bli fint det også, bevares...

God morgen fra Oslo. Ikke fullt så blått på himmelen idag, men brukbart vær. Litt mer jobbing, så er det påske!

God morgon från QYX!

Solen har precis börjat tränga igenom molnen och jag vaknar till liv efter en sen middag igår.

Planen för dagen blir att städa och studera lite innan jag börjar packa för avresa med SK173 i morgon till GOT.

Önskar alla forumister en strålande dag!

God formiddag fra WIAS HQ!

Mosjøen melder om gråvær med litt regn i lufta, perfekt påskesnøsmelting med andre ord! Er snart fritt for snø på tomta hjemme så det er straks klart for vårshining, felling av fire trær som er mest til irritasjon og litt forefallende husarbeid...

Blir vel jul i år også :)

E!

I ettermiddag blir det å hente vinskapet mitt

Blir vinen så gammel hjemme hos deg at du behøver eget vinskap?:p

God morgen fra Krs forresten!
Her er det grått i dag. Men det er like greit når man bare skal jobbe allikevel. Ingen store planer for dagen, så det blir nok en fredelig ettermiddag. Kjøpte meg en 6-pack her i formiddag i tilfelle jeg skulle glemme det før påsken for alvor setter inn og det ikke blir mer øl å få kjøpt! Det er nok derfor jeg skal drikke!:drunk:

BF:cool2

God morgen fra et overskyet og disig Nærsnes. Det ble sesongdebut for cabriolet'en igår. Booket biletter til MXP med utreise 22/4. Sirmione, veniamo!
Noe husarbeid og klesvask står på skjemaet for dagen, dropper Schrøder i kveld og satser på en middag på Bizco Spiseri på Slemmestad på torsdag istedenfor. Barbeque er annonsert ser jeg. Kan bli bra.
Tja, kanskje man skal ta seg en tur til frisøren. Ser ut som det trengs.
Ha en fin dag.

Back