Endelig søndag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig søndag:-)

God morgen fra Villa Granlien. Ikke veldig mange planer for dagen men en tur ut til opphavet stor på programmet. Bydelen er igjen trygg å bevege seg i…hvor sjeldent og grundig vaskes egentlig norske menn sitt treningstøy? Det var ikke bare ny svettelukt på banen i går… Ren, pen og stille søndag ønskes:-)

Re: Endelig søndag:-)

God dag fra Koh Samui.Valgdag i Thailand i dag ,og som hjemme ingen salg av alkohol i butikk ,i hvertfall deler av dagen.2 dager igjen her før vi tar et par netter i Bangkok og Emiratene tilbake.Er ingen city slicker men skal nok klare et par dager der.Kan i verste fall ligge ved basenget på toppen av holellet å skue utover byen.

Sent fra min AC2003 via Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Litt sliten etter banketten, så greit det er stille og fredelig i huset. Et par miniprosjekter i hagen, før jeg har planlagt en løpetur i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Ahus. På vei hjem for å sove straks så er det ny økt i kveld. Rolig natt å melde om. Satser på at neste økt blir det samme.

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

Morn fra Kolsås. Deilig å sove i skogen men enda bedre hjemme. Sove til 730 fikk man også så livet er ikke så ille. Mistenker at det i dag stort sett går i lekeplass, sparkesykkel og solkrem. Mulig man trenger en is-pause også

God dag fra Koh Samui.Valgdag i Thailand i dag ,og som hjemme ingen salg av alkohol i butikk ,i hvertfall deler av dagen.2 dager igjen her før vi tar et par netter i Bangkok og Emiratene tilbake.Er ingen city slicker men skal nok klare et par dager der.Kan i verste fall ligge ved basenget på toppen av holellet å skue utover byen.

Sent fra min AC2003 via Tapatalk
Norge opphevet forbudet mot alkoholsalg valgdagen under starten av Ernas periode. Var vel så å si bare KrF som var i mot tror jeg

Sent fra min SM-G990B via Tapatalk

God morgen fra Knausen. Nå er det brutal sommerstemning på byens tak og jaggu ble det hage-drinker med naboene i går også. Var deilig å få tilbake bilen igjen som igjen er som ny. Ganske tett opptil motorsykkelfølelse med kun en liten frontrute og man kler på seg en ganske sint 3.8 liters tysk motor med manuelt gear.

Nå er det årets første Tusenfryd som alltid er en vinner for store og små.

7494A97E-6B75-4158-A634-B788567FDA6A.jpeg

God morgen fra solkysten. Rukket en sykkeltur ut til nabolaget til Someone for noe båtpuss og tilbake igjen. Alltid spennende hvordan stjerten reagerer på sesongens første sykkeltur, det finner jeg vel ut i morgen tidlig. Frokost på terrassen med omelett er fortært. Ting tyder vel på at familiefrokostens tid er over for noen år fremover.

God formiddag fra Lillestrøm. Her repareres det med kaffe og hockey på TV etter gårsdagen. Deltabrunch etterfulgt av MGP feiring her hjemme er hardt for en gamling.

Jeg er forresten fortsatt bitter over at Moldova kom så dårlig ut. Jeg hadde dem som klare vinnere.

Ha en finfin søndag

Last edited:

Morn fra Sandnes. Fin tur hjem i SAS Plus i går. Fikk til og med ledig midtsete. Kunne kommet oss avgårde på rutetid i går, men da det var heftig bygeaktivitet rundt ALC skulle det plutselig byttes rullebane. Og det er visst ikke bare gjort i en vending, mange flights i holding og et par maskiner hadde taxet ut til feil side av rullebanen fikk lov å ta av den veien. Tror det var ei som var glad for å få meg hjem for hun stod og veivet med flagg når jeg kom ut fra bagasjehallen. Ha en fin søndag!

G'morgen, ja .. Morsdag her i provinskoloniene, så da måtte man gjøre sin borgerplikt og ta fruen på bortefrokost. Senere skal det bli nok en mor i huset - hvie jeg klarer å få lastet henne inn i vogna. God lunch/middag med biff, sweet potatoes mm blir det uansett.

Og innimellom dette skal det jobbes litt også ..

Her lenger vest er det SUPa dag, nærmer seg 30 Celsiusser så den lille italienerinnen har bestillt lang PaddleBoard tur….tidevannet tillater utforskning av vår lille bukt med mere. Sitter med noen interessante løsninger for en dagstur til Vancouver for å se på en båt, hvordan står det til med Speedbird nå som isen kanskje er borte fra Øyeren.

Back