• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Tilbake på bryggekontoret i dag for første gang etter en uke på reise...heldigvis er innboksen tømt hver dag. Ha en bra onsdag - her eller der!

God onsdag morgen

Frokost inntatt og har en knapp dag igjen i Bangkok etter drøye 3 uker i Thailand. Innlosjert på Radisson Blu Plaza, fikk bekreftet sen utsjekk ved ankomst på hotellet. Så det passer bra med dagens QR-flight i 8-tida i kveld. Ble 77W i stedet for A380 på første leg denne gangen, men det skal man vel overleve. Ønsker alle en fortreffelig onsdag, ute eller hjemme[emoji3]

Re: God onsdag morgen

God morgen fra loungen for oss vanlig dødelig på OSL, på tide å vende nesa mot gate 44 og etter en liten svipptur innom CPH fortsette til DUS..

Må forresten nevne en særdeles hyggelig Lounge drage, som strålte mer enn meg klokka fem og lurte på om frokosten smakte da jeg var vell parkert med maten min!

Note to self, neste gang reiser jeg ned kvelden før...

En bedre dag til dere alle!

Last edited:
Morn fra Stavanger. Fikk uvanlig god tid til morgenkaffen i dag. Sånn er det når man våkner fryktelig tidlig. Og leeeenge før vekkerklokken. Jaja. Får snart sette kursen ut i ruskeværet og til kontoret på Forus.

Morn frå Trondheim. Tidleg oppe her. Treng ikkje vekkerklokke, i alle fall.

Tenkte eg skulle sjekke inn til Oslo i morgon, og jammen fekk eg ikkje tilbud om å sjekke inn på retur også... Som burde vore fredag... Har bestilt plus denne gangen, litt pga ammetåka og andre ustabile ting, så fekk jo endra til fredag. For eit mellomlegg på 550,- :( Dyr nok tabbe det.

Ha ein tabbefri dag!

God morgen fra Prærien. "Made to order egg" er byttet ut med havregrøt på kontorpulten. Ok tur med LH fra dxb i går.

Inboksen her er ikke ryddet, og det er tydeligvis noen i India som ikke er happy med fakturahåndteringen. Når det er løst får vi vel se om designet på neste brønn holder, eller om vi potensielt designer ny Deepwater Horizon sak. Da er det vel i tilfelle en god ide å se på designet en gang til.

Mornings fra Sandaker. Hjemme med sykt barn, da feberen var litt for høy til og levere i barnehagen og late som ingenting. Avtale med en slik som jakter på skalper i dag, men heldigvis kan modern trå til et par timer. Et par nye ski skal også plukkes opp, men blir dessverre neppe brukt i dag. Akkurat de nærmeste stedene her er det "grus-skiene" som gjelder. Ha en fin dag

God morgen fra Nittedal.

Starter dagen med litt (g/h)jemme kontor.
Nå har storesøster tatt over feberstaffetten og ligger rett ut med vond hals og høy feber. Egen form stadig litt bedre, men ennå litt små sjaber så en får ta det litt med ro.
Uansett så får jeg straks sette kursen mot berger for et møte med lokale fagforeningen. Regner med det blir en formalitet, da vi nok har samme målsetning. Bare viktig å få formalisert en del saker.
Ellers så får en håper at "noen" ikke mister helt hodet i dag, og at møtet med skalpøren går bra.

Trivelig dag ønskes alle

S

Guten morgen fra Lillestrøm. Er så sykt trøtt om dagen, altså. Må bryte meg ut av køya hver morgen, og i dag orket jeg rett og slett ikke stå opp når jeg skulle. Så det ble en drøy halvtime ekstra.

Men nå får man vel subbe inn mot kontoret. Det vil si, først subbe ned til NSB.

Ha en fin dag.

Heisann fra et overmøblert hjem rett fest for Hovedstaden!

Siste nattøkt av fem er unnagjort for denne gang. Var så stille at det ble booket både det ene og det andre, men klok av skade er alt sammen kanselerbart :D
Ikveld blir det nok pils etter en snau ukes tørke, men først litt søvn og en ørliten økt på Fresh Østerås.

Ha dat fargerikt på en grå dag!

God formiddag fra Trondheim
Det er blåsevær her idag, dessverre skal jeg ikke ut å fly ;)
Kommer vel til å bli tørke på flyfronten en stund framover....me får sjå.

Ha en fortreffelig dag :) :) :)

God formiddag fra hovedstaden.

Kaffe i koppen, snart lunsj og hodet på riktig plass så da kan man ikke klage ;)

Var forøvrig innom nettsidene til Bongos Tryllereiser tidligere i dag for å sjekke hva som var hot i 2016, men finner kun katalogen for 2015. Håper på en oppdatering fra den kanten i nærmeste framtid ^_^

Ha en fin en!

Dritgod onsdag!

Den begynte nødvendigvis ikke så bra som den kunne, men den reddet seg greit inn ved at jeg fant ut at jeg skal på Ullevaal Stadion i sommer. Også jeg som ikke liker fotball.

#Bruuuuuuuuuuuce!!!

Ha en god en :)

God ( snart ) ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyet opphold med litt vind, og resten av uka sies å bli bra i følge de som kan noe om det( om man skal stole på de er en annen sak ). :D Været legger derimot ingen demper på litt spotting av IC-ruter og man kan allerede si seg fornøyd med dagens dose.

Dagens andre planer er å vaske over fronten på kjøkkenskapene så man kan få hengt opp en del papirer som ligger å slenger, og man burde vel ta et fryser-tokt etter litt middag også.

Ha en fortreffelig en! :)

God morgen fra tiggerstaden. Prøver å holde skuta flytende fra hjemmekontor.

En riktig god hilsen til bulkhead-fans som tar til takke med de setene som ingen andre vil ha.
17.jpg

Riktig god onsdag ettermiddag har det blitt - får vel skrive lit mer på master eller prokastinere litt mer. Alt etter som. :8: Ha en bedre dag til alle som vet hva man skal skrive.

God aften - arbeidsuka er over i riktig halvpart. I morgen er det først en dag med konferanse, dvs. andre prater, jeg lytter (drikker kaffe, spiser snacks, slapper av). Deretter er det kvartalsmøte i Fish&Chips-foreningen av 2013, med faste punkter på løs agenda (eller var det løse punkter på fast agenda?), noe som alltid er et høydepunkt inntil morgenen etter.

Og her skinner sola .. ettermiddagskaffen inntatt på terassen blant fuglesang og hektiske ekorn som jevnlig blir jaget av bikkja.

Dagens reiseglade: Så nettopp en bestilling Arlanda-Dublin-Kiev-Arlanda hvor alle flighter var med Turkish. Ja, nettopp .. ARN-IST-DUB --- DUB-IST-KIV .. KIV-IST-ARN .. jepp jepp ...

Back