Endelig onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
. .-. -... . ... - .- .- - - ^_^

-.. ..- . .-. -.. -.-- -.- - .. --. .. -- --- .-. ... . !!

ER BESTAATT ^_^

DU ER DYKTIG I MORSE !!

Jeg nei?? Kan bokstavene S og O utenat ^_^ (... --- ...). Til de andre har man --. --- --- --. .-.. . ^_^

På med blådressen". Idag blir det ARN-ORD med LN-RKH og flytid 8:42. a en fin dag.

Ser at SK945 ble 25 minutter forsinket ut fra ARN. Satser på at årsaken ikke var at FBU_4EVER glemte blådressen på hotellrommet :colgate: Flyr det uansett inn igjen for forventet ankomst er 2 minutter foran skjema.

God morgen fra et solfylt og vakkert Alpharetta. Her nytes den fine temperaturen med åpent vindu og lyden av syngende fugler og Ray Davies.

Fikk toppet opp begge bilene i morges, da jeg passerte en bensinstasjon som akkurat hadde fått påfyll og ennå ikke hadde køer av betydning. Regner med bedring imidlertid, da en eller annen byråkrat har overrulet guvernøren (som er kompis med mannen som eier rørledningen fra Texas) og har åpnet markedet for fri bensinlevering. Dermed kan vi få bensin fra andre stater inntil rørledningen er fikset. Og guvernøren står til og med frem på TV og sier at vi ikke har noe bensinproblem ... Korrupte jævel. Men han driter i det for han stiller ikke opp til gjenvalg.

Oh well ... la arbeidslysten trenge seg på ....

Og på Fedex har bl.a. følgende skjedd:

1: UPS kom med en konvolutt til meg, fra en av våre kunder...
2: DHL stod i lagerporten vår, og lurte på om det var hit han skulle.. Han skulle til DHL..

Skål....

Og jeg har overlevd nok et "lysting" møte med Securitassene i Bergen. Det er definitivt den verste sikkerhetskontrollen i Norge! Slår ikke feil at jeg blir tauet inn til ekstrakontroll selv om jeg går glatt gjennom på OSL eller SVG samme dag. Kanskje jeg burde kjøpe et brannskjerf til kamuflasje?

Og her i Chicago sitter jeg aa vurderer om jeg skal kjoere 3 minutter til ORD og moete Stein naar han lander.

Ellers gleder man seg til tur til Canada imorgen og til aa besoeke Dag i Houston i helgen

Kjoer paa, formuister

Ser at SK945 ble 25 minutter forsinket ut fra ARN. Satser på at årsaken ikke var at FBU_4EVER glemte blådressen på hotellrommet :colgate: Flyr det uansett inn igjen for forventet ankomst er 2 minutter foran skjema.

Spørs om dem slår WF937 som i går gikk 52min sein ut fra Kirkenes og landa 10min før rute i Tromsø, og da hadde den enda til vært innom Vadsø, Båtsfjord, Mehamn, Honningsvåg og Hammerfest :)

Hei og god aften!

Endlig ferdig på jobb.... Jaggu blei det ikkje mørkt ute før eg kom meg gjennom. Ein dag til på FBU, før eg kjører vest til havet for å hente tinga mine og kjøre til Trønderland. -Endelig?! blir eg trønder?....! Woa!

Men nu er det på tide å komme seg i baren og skaffe seg ein iskald ein. Ha ein forrykande fin kveld alle saman! :)

Kanskje jeg burde kjøpe et brannskjerf til kamuflasje?

Beklager å måtte skuffe deg, det vil nok neppe hjelpe. Brann er ikkje det samme som i fjor. Men stiller du med garantier om regnfri vinter, kan det derimot øyne seg ein sjanse..... Og dessutan er den kontrollen på BGO noko herk uansett, både for ikkje Brannfans og Brannfans. Been there, done that. Gå naken.

Herlig! Treskogjengen ble sendt hjem fra Anfield med 3-1 i bagasjen.....Walk on!

Walk on!

Hyggelig mini Scanair treff i ettermiddag. Kapteinen ankom foer rute (se flytiden han skrev i sin post).

Ble en Boston Blackies og et par kalde oel i sentrum av Chicago

God tur hjem, Stein:)

Og nå tas kvelden - efter at jenten hadde hatt litt problemer med tidsberegning, og innbilt både meg og seg selv at Biden-Palin debaten var i natt. OH WELL.

Back