Endelig onsdag fra UAE.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen, fikk en brå beskjed om å måte de “høye herrer” I Abu Dhabi I dag så man kjørte litt dobbel nostalgi… Slipsnål er det vel snart tyve år siden jeg hadde på sist og nålen i seg selv sier jo sitt..

I kveld kommer modern og storesøster inn på DXB med våre venner i DY. Har fått låne ett råskinn av naboen for å hente dem som her 450 hk til disposisjon sa da blir de happy.
Nyt dagen.

Attachments

• Braathens.jpg
    Braathens.jpg
    68.5 KB · Views: 369
Last edited:
God morgen fra Flesland. Sas prøver å forvirre meg ved å sende flyet til svg fra gate 23. Retur en gang på ettermidagen, så får vi se om vi unngår blow-out i mellomtiden.

God morgen ifra Haugesund, snart av gårde til jobb, og som alltids nok å henge fingrene i, lovet klar vær, så man kan jo håpe på å få stukket nasen utfor døra :-D

Har du anskaffet deg Lada, SudCaravelle? Trodde ikke du var så beskjeden på bilfronten at du måtte låne ;-)

Har du anskaffet deg Lada, SudCaravelle? Trodde ikke du var så beskjeden på bilfronten at du måtte låne ;-)

He he… min mor har en forkjærlighet for gamle amerikanske biler, så hun overraskes med en orange Dodge Challenger SRT8. Det er ikke helt opp min gate - men unektelig en barsk sak.

Dodge-Challenger_SRT8_photo_05.jpg

God trondheimsmorgen
Lett vind og grått,men ingen nedbør foreløpig.Det kommer vel......
Tidlig på jobb idag,måtte vaske bil serru....greit å få av gammelskiten :D

Ha en strålende vikinglotto-dag :D :D :D

God morgen fra Forus!

Var ikke direkte happy i dag! Måtte skrape bil! Fydda! Men på jobb kom man! I dag er planen å få unna mest mulig, og få bestillt seg noen billetter på WF i dag til ABZ.

Ha en fin en forumister! :)

God morgen, ja .. her regner det fortsatt og det skal visst bli ekstremregn de neste par dagene ... Håper det verste gir seg så jeg kommer meg ut herfra fredag ...

Får vel slipe bookingfingeren litt og finne meg en reiserute hjem lørdag.

God morgen fra Oslo nord:

1173855_10151927263276260_1304215050_n.jpg

Dagfen går til å avslutte 2013 regnskapet, lage ferdig til sammenslåing av 2 selskaper - mor og datter fusjonering med saldoer fra 31.12.2013 - ha en god dag.

Jan

God morgen fra Radisson Blu Plaza i Oslo. Nettopp sjekket inn etter en morgenflight fra TRD, denne gang med rødsnutene da firmaet fruen skulle på kurs med fant ut at det var fornuftig.. (Var dyrere enn SAS, men slike argumenter teller visst ikke..hehe) Hva gjør man ikke for kjærligheten? Hun var meget fornøyd med å få følge nedover i hvertfall..

Møter hele dagen her, middag på Dinner i kveld, og videre til Dublin i morgen!

Soooool i hovedstaden, tok den med meg ned sist lørdag fra Trondheim og den ble igjen her..

Nyt dagen folkens!

Kim

God morgen fra Aberdeen som også I dag viser seg fra sin beste side med nydelig vår vær.

et kjapt lite møte om en halv times tid før det blir hjemtur I ettermiddag.

Mvh
Fjordheim

God morgen fra Gamle Oslo. Da var Afrika over for denne gangen. Skulle absolutt hatt mer tid, spesielt når man registrerer at det fortsatt er vintersport på norsk TV...:D

Tidens tynneste Lufthansen-avgang fra FRA 0700 i dag (?)- det kunne neppe være særlig mer enn 30 passasjerer, men det er muligens ikke så unormalt...

.. viktigere var det at jeg ble velsignet med ledig sete ved siden av meg fra Johannesburg. Det var en del ledige, men ikke fryktelig mange, så hadde nok litt flaks.

Desto mer uflaks hadde herren som ganske lenge etter avgang hadde tre seter alene, men så ble han bryskt (slik det så ut for meg) fortalt at det kom to passasjerer til på hans rad. Eldre italiener med frue som dumpet ned fordi IFE ikke funket på deres plasser. Og de støyet temmelig mye og skulle ut og inn, og til overmål prøvde han å knappe hodetelefoner fra andre. :rolleyes:

Ellers var service, mat og drikke på det jevne og stabile - med klassisk servering av fordrink, matrunde med drikke, ekstra vinrunde og så innsamling av det hele samtidig som de tilbyr brandy eller irsk sjokoladefløte på flaske. Frokostene var relativt solide, men savnet yoghurt.

Møter hele dagen her, middag på Dinner i kveld, og videre til Dublin i morgen!

Soooool i hovedstaden, tok den med meg ned sist lørdag fra Trondheim og den ble igjen her..

Nyt dagen folkens!

Kim

Ta med solen til Dublin, og varsle at jeg kommer om 16 dager...... ;) :drink:drink:drink

God ettermiddag fra Dubai, har nettopp kommet tilbake fra en 4 timers fisketur i ca 32 grader :) No sitter eg på terassen å ser alt som skjer på flyplassen, ser ut som de har de travelt der nede :)

Back