Endelig mandag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig mandag…

…og det aller beste er at den på en måte er inneklemt:-) Feriemodusen blir ikke nevneverdig forstyrret av et teams møte i ettermiddag før vi på denne tid i morgen er på vei til OSL og årets første Italiareise. Men først skal bilen hentes på Kolbotn etter at det ble servert nok vin på terrassen der i går. Nyt mandagen!

Re: Endelig mandag…

God morgen fra Kongsberg sykehus. Her skal det først tas blodprøver og deretter blir det siste trinnet på D-sjekken. Den er heldigvis ganske uskyldig da det er en time hos endokrinologen.

Ellers ikke de store planene for dagen. Må vel få unna litt arbeid i løpet av dagen.

God morgen fra L1. Sen start på morgenen, men siden alle var litt sent i seng i går var det sikkert greit for omgivelsene å la barna sove ut. I kveld skal det podcastes. Ha en fin dag

God morgen fra Lommedalen. Her lukter det svidd.....
heldig vis bare så vidt man kjenner lukten og ser man bort på Kolsåstoppen så ser man røyken fra skogbrannen. De nærmer seg visstnok å få kontroll på brannen.
Nå skal det gjøres diverse forefallende hjemme og bakruten på campingbilen skal få folie, så det ikke er så lyst når man våkner i den om morgenen. Det blir det muligens noen timer med jobbing i ettermiddag.
Ha en fortsatt strålende dag.

Morn fra kontoret. Greit å jobbe her fremfor hjemme når man bor ved foten av nevnte Kolsåstopp, selv om røyken grovt sett blåser innover marka.
Én dag kontorjobb før man nok en gang i morgen fyller bil og tilhenger og putrer (eller, strengt tatt summer) nedover mot Vestfold.

Hei fra bortekontoret - godt å være her igjen og godt med en uke som bare skal ha to fester. Gikk nydelig fra Sandefjord og hjem i går og smuglet vel litt for første gang på 50 år - faktisk en del å spare så lenge man ikke regner med hva Drage-vanen koster per kilometer som er vel mer enn taxi.

Apropos Drage-van.. Lå bak denne karen igjen og har tenkt før at han er lykkelig nyskilt, men ser at nå med den nye folieringen at dette er nok en fyr som kanskje er forskånet mod kone permanent:

BIL.jpg

Hei fra bortekontoret - godt å være her igjen og godt med en uke som bare skal ha to fester. Gikk nydelig fra Sandefjord og hjem i går og smuglet vel litt for første gang på 50 år - faktisk en del å spare så lenge man ikke regner med hva Drage-vanen koster per kilometer som er vel mer enn taxi.

Apropos Drage-van.. Lå bak denne karen igjen og har tenkt før at han er lykkelig nyskilt, men ser at nå med den nye folieringen at dette er nok en fyr som kanskje er forskånet mod kone permanent:

View attachment 53522

Med ett så ble ikke personifiserte skilt så Harry som jeg mente i går;-)

Med ett så ble ikke personifiserte skilt så Harry som jeg mente i går;-)

Hva mener du? Er dette harry?? :p

b38d19c6c06ab5a96ea9c030075ceace.png

G’morgen fra terrassen. Mandagen står i opprydningens tegn ….

View attachment 53522

Det ser ut til at du tok bildet i krysset Kirkeveien/Middelthunsgate, så No Wife var ikke langt hjemmefra heller. Den bilen står parkert i en sidegate på Phrogner. Utrolig kult skilt!

God kveld fra kantina på OSL. Her er jeg omsider på vei til første halvårs siste jobbtur. Også den lengste.

Finnair til Singapore venter, og det blir det fine nye "egget" til Finnair på veien. Andre gangen jeg prøver det og tenker at det kanskje er beste long haul business setet.

Ha verdens beste... uhmm... mandag?

Bedre ettermiddag fra oss i vest, en rolig dag med oppstart av et nytt prosjekt, alltid litt stille i starten med å få på plass VPN etc. Stort prosjekt for et meget stort firma som driver med allt i fra Fly Motorer til Finans.

Men det gav meg tid til å følge vår interne A.I. presentasjon live fra New York i dag, artig det var Formel 1 (stor kunde av oss) som viste hvordan de bruker alle våre A.I. løsninger.

Den lille italienerinnen med store søster kom glade hjem fra Poulsbo med Freia Smil og Dajm, når jeg fortalte om Boikotten tenkte de litt og på godt Italiensk vis spise de opp bevis materialet.

Søppelstyr …. Måtte både på Dynga og StorDynga med greier i dag. Dynga tar bare sekker og resirkulering, så hvis jeg har større saker må jeg på StorDynga. Som ligger litt lenger unna. Imidlertid hadde de nylig redusert virksomheten til Dynge, og overdratt StorDyngevirksomheten til KjempeStorDynga, som ikke bare ligger lenger vekk, men også er en del av en børsnotert kjede. Og som KjempeStorDynge gjør man ting vanskelige og nekter adgang til kulier uten hjelm og refleksvest. Som jeg naturlig nok ikke har i kjerra sånn til daglig .. Så da ble det en æresrunde til nærmeste Home Depot før jeg allernådigst slapp inn på tomta. Etter å ha blitt lettet for $56.25, som er minimumsprisen for innlevering på KjempeStoreDyngene ….
Møkkamenn.

..nekter adgang til kulier uten hjelm og refleksvest.

Jeg har ofte lurt på det kommunale renovasjonsopplegget derover. Når man leser dine daglige rapporter ser du ut til å bruke usedvanlig mye tid på å kjøre søppel rundt omkring.

Enda mer pussig er at det absolutt eneste som ikke er farlig i USA er skytevåpen. Alt annet virker temmelig ihjælregulert i ymse former.

Jeg har ofte lurt på det kommunale renovasjonsopplegget derover. Når man leser dine daglige rapporter ser du ut til å bruke usedvanlig mye tid på å kjøre søppel rundt omkring.

Enda mer pussig er at det absolutt eneste som ikke er farlig i USA er skytevåpen. Alt annet virker temmelig ihjælregulert i ymse former.

Hehe .. Vi har to-tre firmaer som henter søppel lokalt, men jeg har funnet at det for meg er like greit å kjøre dagligsøpla over til anlegget selv. Ellers er vel ikke organiseringen ulik den dere har i Norge med ymse mottak og spesialavfall.

Back