Endelig mandag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Ellers, g’morgen. Her kommer det både håndverkere og elektrikere og det må ryddes plass til en stressless og en stor madrass i uthuset. Fridag, men ikke fridag, if you know what I mean ....

Er det ikke en dag det skal mottas gratulasjoner?
Ser slik ut lenger ned på siden her... :old

I Tyskland er det ulovlig å ligge i venstrefila om du blokkerer for trafikk - men også ulovlig å ligge der og komfortdasse bare fordi du ikke gidder sporveksel. Om du kan ligge i høyrefila i 10 sekunder uten å bremse så skal du over i høyre.

Typisk pleier det å ligge selvgode folk i dyre biler med tempomaten på 180km/h og tror at ingen kan kjøre forbi de fordi folk ikke har råd til å kjøre så flott eller ikke maskin nok til å kjøre fortere enn de. Elsker å kjøre forbi folk med bensinbiler som tror at diesel ikke tar de - med distanse vinner dieselen alltid :) Blir aldri lei av å være ei jævla sosialistvenstrecønt som kjører i 240km/h med dieselbilen min til den miljøfiendtlige jobben min :)

Jadda. Oppgradering hos BA. Første gang på lenge. Synd det ikke var long haul. Innsjekket bagasje. Første gang på lenge.

Nesten en uke til neste gang jeg er her igjen.

Fortsett å ha en fin dag. Særlig du, @LN-MOW
816f5f782be028a7f34149cb8999622b.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Vi får innføre iransk trafikkultur - den får den kinesiske til å se ut som verdens beste trafikkultur... Nesten helt umulig å krysse en gate i Teheran, fotgjengerlys finnes ikke (det finnes faktisk i Kina).
Fullstendig avsporing, men det er vel tilfelle av lysregulering der også. Kan ikkje hugse at dette var noko problem :)

Hold my beer .......

c168905e9048c17866ce84944e7ed250.jpg

Her i Georgia er det forbudt å ligge i venstre felt hvis du sinker trafikken. Selv om du holder fartsgrensen. Så når trafikken flyter 10-20mph over fartsgrensen og du ligger i venstre felt uten å holde samme fart, vanker det bot.

Ellers, g’morgen. Her kommer det både håndverkere og elektrikere og det må ryddes plass til en stressless og en stor madrass i uthuset. Fridag, men ikke fridag, if you know what I mean ....
Nå handler dette om norske trafikkregler og hva som er lov i Georgia og Tyskland er egentlig nokså irrelevant.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Ja, men når ble det en hindring i GM-trådene? ;)

Sliten, no ... Å sette sammen en lagret sleepnumber-seng etter husken er ikke noe for pyser. Har tatt meg omtrent hele dagen, og en del kløing i hodet, men nå funker alt. Heldigvis. Alternativet kunne fort blitt dyrt.

Nevnte jeg at det regner igjen?

Ja, men når ble det en hindring i GM-trådene? ;)

Sliten, no ... Å sette sammen en lagret sleepnumber-seng etter husken er ikke noe for pyser. Har tatt meg omtrent hele dagen, og en del kløing i hodet, men nå funker alt. Heldigvis. Alternativet kunne fort blitt dyrt.

Nevnte jeg at det regner igjen?

Her stakk akkurat to rumenere fra Skeidar som har montert en Jensen seng, den bør ha i nærheten av den verdien Dragen mente den hadde under forhandligene hvor jeg fant ut for sent at Skeidar ikke tok Amex..

Nå handler dette om norske trafikkregler og hva som er lov i Georgia og Tyskland er egentlig nokså irrelevant.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Det handler jo om sunn fornuft og normal høflighet i trafikken som skaper flyt. Venstrefeltet er til forbikjøringer og raskere trafikk, det vet til og med arvingene som hoier «flytt deg» fra baksetet når vi havner bak en dott.

Back