• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig mandag

LN-FHU

Superflyer
Så var det mandag og ny uke. 4,5 grader på termometeret, men tåken ser ut til å ha lettet, iallefall hos meg. Får håpe det ikke skaper like mye trøbbel som i går, for de som skal fly.
Ha en måtelig mandag :) :)

God morgen fra Ruters grønne på vei mot Oslo og jobben. Litt yr i lufta og trist vær her.
Ønsker alle en fin mandag! ☺

God morgen fra kontoret nord I Groruddalen - kaffen straktes og ute er mørkt, 6 grader og veldig rått, eller har det regnet I natt ?

Ser på flightradaren at det er ingen trafikk på TRD denne morgen - er det full stans enda ??

Ha en flott dag videre.

Jan

Hepp fra et stappfull fly straks på vei til TOS. Ikke noe ledig midtsete i dag i Plus heller [emoji33][emoji38] #firstworldproblems [emoji2]

God morgen fra Russian Railways - hvor man om ikke så altfor lenge ankommer Moskva. Vet ikke om jeg kan anbefale VIP kabinen til den prisen - personalet som jobbet i VIP kabinen var alt annet enn servicevennlige, men russerne er jo ikke kjent for service eller konseptet så jeg kan ikke skylde på dem. Ellers holdes jo rutetabellen på sekundet og toget er rent og pent og holder god standard og god wifi selv om man må betale for det. Og god seng også føler meg ihvertfall rimelig opplagt.

God morgen fra flytoget retning Oslo S. Kort møte i sentrum før vi returnerer SVG. DY var i rute, noe jeg faktisk har opplevd en stund nå. Imidlertid var det griselang kø forran SAS sin billettskranke på SVG like før 06 i dag. Hva som var på ferde der vites ikke.
Ja ja, ha en fin en da :)

God morgen fra Snillfjord! :)

Vær-status denne morgenen er skyet opphold, og ca 4+, så ikke mye hurrarop her enda, og ser ut til å kunne legge seg noe tåke her også fra morgenen av. Sola fra øst farger skyene oransje/rød, flotte å se på men de sperrer for utsikten til J2101, EY103 og EK239!
I går hadde jeg ingen planer, det vil si...inntil at naboen fikk en fiks ide om å legge søndagen til fjells. Som sagt så gjort og jeg ante ikke hva jeg hadde sagt ja til, 2 timer i kun motbakke opp til en målemast på et fjell i nærheten, hardt som fy og kjennes enda i beina..#helsegevinst får man nå utav det tross alt, og fikk spottet FI342 og EY161 i flotte vinkler, så da klager jeg ikke( selv om jeg egentlig gjør det ). ;) I dag blir det å vaske klær og rengjøre sko etter gårsdagens strabasiøse fjellferd, og ellers litt småsyssler.

Ha en flott mandag forumister, bare 4 dager til helg igjen!! :D :D

God morgen fra Forus,
Her over i sørvest er det lettskyet og pent , kjølig vær idag.
Ny uke, nytt pågangsmot denne uken. En rekke oppgaver står i kø og uka blir rimelig travel og kompakt i utgangspunktet. Fra en rolig arbeidsuke sist uke går det nå mot 3 jobbreiser øst , sør og vest denne uken.
Her er det bare å brette opp ermene og komme i gang.
Ha en fin dag Forumister.

God våt dag fra Lillestrøm, men DXB og EK venter. Har sansen for det selskapet.

Værmeldingingen der viser litt kjøligere nå, meldes 35-37.. :up:

Som onetime(?) EK gullunge undrer vi på om OSL Lounge har blitt klar... ??

-300ER ut i dag, -200 LR hjem på fredag...

Last edited:
God dag, ikke Prærien, men et gjensyn med Skogen. For en avveksling noen timer. Vurderer et pit stop innom frisøren på vei tilbake, men får se om tiden strekker til. Ha en fin dag

Vel, dette vart ein interessant morgon. Det vart bomtur til Værnes (eg ante det strengt tatt), SAS sa aldri i frå at TRD-BOO-delen av SK4552 TRD-BOO-TOS vart kansellert. Så det stod som scheduled i appen. Det er ein smule irriterande. Været kan ingen styre, men informasjon bør kunne sendast til kundane. Uansett; det var klart og fint på Værnes i dag tidleg i alle fall! To møter i Tromsø må flyttast, noko som ikkje passar meg særleg bra. Får håpe Oslo-turen onsdag går greitt, i alle fall. Håpar eg er ferdig med reise-adm for i dag. Det å kansellere/refundere billettar pga. "følgefeil" viser seg heller ikkje like lett (pga. forskjellige refnr), sjølv om det også er umogleg å bestille reisa på eitt enkelt refnr...

Ha ein krystallklar dag!

God ettermiddag fra Akersgata. På tide å rusle hjem til fiskekaker og stekt blomkål. Ha en fin-fin mandag!

G'morgen fra Vestsørøst. Her skinner solen og vaskegjengen romsterer nede. Stor reiseuke - drar til Hellas i morgen og Nederland i helgen. Ingen tåke i sikte. Ha en flott uke!

SNAG SNAG OG ATTER SNAG jaja kommer med 20:30 flyet fra CPH. I mens får jeg drikke øl i loungen.

Back