Endelig mandag!

ILS2

ScanFlyer Gold
God morgen fra OSL. På vei til Flyprats uoffisielle MR-hub (jf. EB Mileage Run-tråden) i jobbøyemed(!). Blir rart å ikke bare snu rundt å gå ombord igjen ;)

Gullstuen på OSL er stengt p.g.a. oppussing, men fikk dermed muligheten til å teste ut den nye Business-loungen. Kan oppsummeres som same shit, different wrapping. Ikke så negativt ment som det høres ut, men de som forventer revolusjonerende endringer, vil bli skuffet.

Urk! Ny dag , nye moglegheitar, /¤€@&)%/€{£€%&//(¤!!!!!! stapp en sokk opp i den :lol:

Ha en fin en forumister! :)

At enkelte faktisk kan bruke ordet "endelig" sammen med mandag er for meg fascinerende men allikevel god tur! Urk#2 fra hovedstaden, jetlagen henger fortsatt på øyeluggene så et-par bokser redbull er slengt oppi PC-veska klar for første arbeidsdag etter ferie.

Konstanterer også at sola er oppe tidligere nå enn i forrige uke, slikt liker man! :)

Ha en fin dag!

Mornings fra Trondheim
Nydelig luft i morres kl. 06:15 da jeg gikk på jobb,lysere enn vanlig også hvilket gir vårfornemmelser ( jada...vet det er litt for tidlig...men allikevel...)
Idag blir det hjem å feire LN-FHU junior som er 2 år idag Hurra !!!!! :nor:nor

Mornings. Da har Ruter fått tatt meg ut til landlige omgivelser og man er klar for dagens arbeidsoppgaver. Ser ut som stort dett hele dagen går med til møter. Fotballtrening med kolleger etter jobb før det blir hjem å være "handyman".....tydeligvis at kona har fortrengt hun er gift med en skrivebordsøkonom.....ha en fin dag

Urk#3 fra det Sørlandske.
Skulle gjerne blitt i bingen noen timer til ja.
CAVOK og pluss 1 grad lover jo ikke så verst. Er Våren i anmarsj?
Gårsdagen var fæl, så greit å komme over på normalen igjen.
Kontoret er inntatt, og det er vel nok jobb til å få denne dagen til å gå også.

Fatt mot!

BF:cool2

BÅING! - fra Lillestrøm. Hadde tenkt meg til kontoret etter en helg med skikkelig skral tromme. 10 minutters spasertur avslørte imidlertid at formen ikke var like bra som jeg trodde. Ergo - vendereis.

Så her sitter man og har hjemmekontor.

En strålende mandag ønskes.

Morn fra Oslo. Absolutt kurant vær ute, så man får fin sikt ut vinduet mens man sitter inne og taster skolearbeid.
Jobbintervju i ettermiddag hvor butikksjef er god venn av opphavet, så burde ikke være helt håpløst

God ettermiddag fra Pattaya. Her skal den siste uka nytes i varmen før man setter nesa til det kalde nord neste mandag. Må si det ikke frister å bytte ut sol,strand og 35gr med kulda i Norge. Ha en fortsatt fin mandag :)

Må si det ikke frister å bytte ut sol,strand og 35gr med kulda i Norge. Ha en fortsatt fin mandag :)

Det er ikke så hakkanes gæærnt om dagen. I går var det fire varme så det går fremover.

Sjølvesten har langfri og det skal jaktes på måneoppgangen. Var på Hvaler i går, det frister til gjentagelse.

Ha en flott etermiddag.

God mandags ettermiddag fra kantinen på FRA. Er på vei fra England, og på jobb. Blir kveldsflyet videre til EVE, og sein kveld, men det får man stå i. Har vært snø her i natt og formiddag, men nå regner det, så da går det seg vel til etter hvert. Har inntrykk av at det går greit nå etter trøbbel tidligere i dag.

God ettermiddag fra CPH, og 2.etasje-kantina.
Helt ok tur fra NRT og hit, verken no mer eller mindre. Tror dem frøs idag, var hvertfall veldig varmt der fremme.
Var bakover i bussen en tur for å se om jeg fant flyprat-"Fly med oss" i 16A, men om han ikke er asiat, og halvsov når eg gjekk forbi - satt han ikke der :p

Edit: Men det er ikke så rart når han satt i 7E, ser jeg i annen tråd her. Da satt vi ganske i nærheten av hverandre. Satt i ikke favorittsetet 6G selv :D

Last edited:
Graut og groms så trøytt .. fikk jagd ut tenåringen, tatt en tur på dynga og handlet litt proviant på Kroger, men når jeg nå satte meg i kontorstolen, kom Den Store Trøtten sigende ...

Velvel - får fyre opp Nespressomaskinen og se om en dobbel dose kaffein hjelper ..

God mandag fra Maersk Giant! :)
Her har vi hatt en aktiv dag med mye vedlikehold og klargjøring for rig-move.
Nå nærmer skiftet seg ferdig og jeg skal ha en matbit før det blir badmington-turnering på riggen! ;)

Ha en fin kveld, folkens! :)

Mange grynt her i dag. ;)

God eftan fra Chicago. Skikkelig paaskevaer i dag med sol fra skyfri himmel, dog litt i varmeste laget med +5C

Handyman paa besoek i dag for aa gjoere ferdig en del dilldall. I kveld blir det Blackhawkskamp og mange pils paa United center. Skal bli bra.

God mandags ettermiddag fra kantinen på FRA. Er på vei fra England, og på jobb. Blir kveldsflyet videre til EVE, og sein kveld, men det får man stå i. Har vært snø her i natt og formiddag, men nå regner det, så da går det seg vel til etter hvert. Har inntrykk av at det går greit nå etter trøbbel tidligere i dag.

Og den kvelden ble jaggu lenger en jeg ante noe om. 79knots i kastene på EVE gjorde at det ble BDU i stedet for, og en flott busstur i snøkavet tilbake til Nordland. Halv to først var jeg i seng. Morro, ja.

Re: Re: Endelig mandag!

Og den kvelden ble jaggu lenger en jeg ante noe om. 79knots i kastene på EVE gjorde at det ble BDU i stedet for, og en flott busstur i snøkavet tilbake til Nordland. Halv to først var jeg i seng. Morro, ja.

Ble vel folksomt der oppe. Hørte begge selskapene endte opp på BDU.

Forøvrig var det i 1400ft det var 79. Det var "roligere" på bakken uten at det gjør saken særlig bedre, snarere tvert imot

Ble vel folksomt der oppe. Hørte begge selskapene endte opp på BDU.

Forøvrig var det i 1400ft det var 79. Det var "roligere" på bakken uten at det gjør saken særlig bedre, snarere tvert imot

Det var litt folk, ja. SAS til EVE landet samtidig med DY til BDU. Deretter kom DY til EVE inn en drøy halvtime etterpå.

Back