Endelig mandag fra UAE.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra UAE.
Andre dag som “hjemme alene” og har planer om å skru av telefonene I kveld. I går var det først en lang svømmetur og deretter ble jeg hentet av noen raringer i en lang svart bil som kjørte langt ut i ørkenen på et festmåltid med pilsen diskre servert i juiceglass.

Nyt dagen..

God strålende morgen fra barteby
22,5 grader kl. 0640 lar seg høre, og er akkurat slik en mandag skal starte, bortsett fra at man skal jobb da..... :rolleyes: :rolleyes:
Det blir en varm dag idag, men pilsen er lagt til kjøling til i ettermiddag, så det blir en god avslutning tenker jeg.
Ha en strååålende dag :cool: :cool: :cool:

Morgen fra OSL hvor man venter på at SK251 skal begynne boarding om en 10 minutter, etter en fin tur ned fra KSU med SK2302. Så bærer det hjem igjen i ettermiddag, håper på en bedre avgangsgate enn 19A da...

Ha en fin mandag folkens :)

God morgen fra Forus. Arbeidsdagen her er godt i gang. Fellesferien er i gang og det merkes. Satser på at det blir en rolig uke. Siste ukes søvnproblemer ser ut til å ha tatt en foreløpig pause.

Mornings fra Sandaker. 23 grafer utenfor og solen har nesten brent seg gjennom skyene. Få planer for dagen, men må etterhvert en tur på Storosenteret. Så blir det som vanlig og forsøke få med meg dagens TdF-etappe. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo. Hjemmedag i dag - er ikke helt i form, men får holde litt øye med mail. Lummert er det også noe som ikke gjør det bedre. Satser på at morgendagen funker

God morgen fra Gamle Oslo. Her er det høljer det ned, men jeg skal sitte inne med overvåkingen i kveld, så det er greit, så lenge nettet holder... God mandag ønskes, med eller uten regn!

God Formidag fra Gullkysten. Regn Regn Regn og litt mer Regn. Kan se ut som det lysner og litt blå himmel kan skimtes laaangt der fremme. Kontoret er nesten tomt og det er bare den harde kjernen som holder fortet!

God våt ettermiddag fra det Osloske!

Ble dagstur til Oslo med jobb i dag i stedet for ferie. Men sånn som regnet høljer ned her nå, er det vel like greit. Akkurat nå er jeg glad for jeg ikke jobber utendørs. Litt fuktig inne også ettersom luftkondisjoneringsanlegget her fikk hikke i helga. Så det er så mye kondens nå at det drypper fra taket ganske mange steder etterhvert. Like før jeg må ha paraply over PC'en.

Smekkfullt fly fra KRS i dag morges. Var nok til at jeg kan kalle meg EBD. Så nå får jeg nok en pakke i posten snart da.

Hjem igjen i kveld. Tar en kort arbeidsdag i morgen før det blir et par ukers ferie. Det meldes strålende være på Sørlandet resten av uka, og det skal nytes på hytta i skjærgården.

Juhu! Hvem sa "pils"??

Guud dai fra Tananger

Her begynte dagen med at nesten alle slusene var åpne, så en måtte løpe fra bilen til inngangspartiet der det er tak. Samtidig så minsket man sjansene for å bli bombardert av fuglene fra helvete.
Nå er det strålende sol, og nesten ikke noe antydning til at det regnet i morges. Underkant av 20 grader hvis jeg skal gjette.

Besøk fra verdens største land i morgen, utlandet. Så alt må være klart til det. I tillegg så er det en drøss med papirarbeid som venter :drunk:
Får i det minste praktisert engelsken min før ferien :p

Det trenger ikke bli varmere her i området, for det blir en del fysiskt arbeid de neste par ukene.

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Forus!

Snakk om en hektisk mandags morgen! Mye krøll i dag, samtidig som unge lovende Sirpjalle gjør ting han ikke kan. Men det gikk seg nå til det og.

En times tid før det er på tide å sette nesen hjemover...

Ha en fin en forumister! :)

Owaa ... god morgen ja .. ny dag med temperatur på 30-tallet og utrygt for torden ..

Ser ut som det blir en dag med ting jeg ikke kan. Forhåpendtligvis får jeg ikke støt heller ...

Morn fra Lima. Kom seg da fram til slutt og har hittil også overlevd å bo på sovesal. Blir utforskning av byen, uten at jeg har planlagt noe detaljer enda

God ettermiddag fra Helsinki.

Begynner å tære på med 8 timers søvn siden lørdags kveld men gu' så herlig det er på ferie! Kom fra Stockholm i dag tidlig og skal til Tallinn i morgen.

Back