Endelig litt sunn fornuft!

Forbudet kan ikke fjernes fort nok etter min oppfatning.
Jeg har i ren demonstrasjon sjekket inn min toalettbag som spesialbaggasje 2 ganger innpakket i en plastikkbærepose.
Den ble vistnok håndbåret ut til flyet den ene gangen til munterhet og forbannelse av personale.
Hel fram har den også kommet disse 2 gangene.

Kan noen "akademisk anlagte" lese dette - jeg trenger visst sterkere briller.

The European Commission has rejected a call by the European Parliament to review restrictions on taking liquids on board aeroplanes. It said the restrictions could not be relaxed if there was still a threat that liquid explosives would be used for terror attacks on planes.

Var vel et ørlite håp en stund, men slik jeg tolker det skal elendigheta fortsette.

Originally posted by ANX

Kan noen "akademisk anlagte" lese dette - jeg trenger visst sterkere briller.

The European Commission has rejected a call by the European Parliament to review restrictions on taking liquids on board aeroplanes. It said the restrictions could not be relaxed if there was still a threat that liquid explosives would be used for terror attacks on planes.

Var vel et ørlite håp en stund, men slik jeg tolker det skal elendigheta fortsette.

Men det er fortsatt lov å ta med små flasker, som fx kan inneholde bensin og lage brann!

Heisann!

Endelig noen som tar dette opp, men dessverre ikke mange nok enda!

Liv Signe Navarsete for presidentkandidat i USA...:)

Dag

Så EU-parlamentet har hørt på en minister fra et land som ikke er medlem av EU?

Og Navarsete er den første som har tenkt i de baner? God helg. :lol:

Back