K3nn7 ScanFlyer Blue 10 Sep 2011 #21 Takk for tipset BF! Tror jeg trykka på reply etter at du hadde posta innlegget, så fikk det aldri med meg En tur med CL må arrangeres, bare synd man har null poeng på CC akkurat nå :-(
Takk for tipset BF! Tror jeg trykka på reply etter at du hadde posta innlegget, så fikk det aldri med meg En tur med CL må arrangeres, bare synd man har null poeng på CC akkurat nå :-(
Ståle Amatør 10 Sep 2011 #22 Trenger ikke å ha poeng, bare ta en telefon så skal vi se at det ordner sæ..
K3nn7 ScanFlyer Blue 10 Sep 2011 #23 Vi får nå se... Jeg er litt usikker på om jeg har tid til noen Kiel-tur med det første.
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 10 Sep 2011 #24 K3nn7 said: Vi får nå se... Jeg er litt usikker på om jeg har tid til noen Kiel-tur med det første. Click to expand... Ta deg en kjøretur til Sandefjord, cruise over til Strømstad og kjør hjem igjen! Kan ta deg bare en ettermiddag det! BF:cool2
K3nn7 said: Vi får nå se... Jeg er litt usikker på om jeg har tid til noen Kiel-tur med det første. Click to expand... Ta deg en kjøretur til Sandefjord, cruise over til Strømstad og kjør hjem igjen! Kan ta deg bare en ettermiddag det! BF:cool2