Endelig fredag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
:nor Da var det endelig fredag!

Begynner å dra seg mot morgen på Forus. Siste nattevakt for denne gang ebber sakte ut. Så blir det å komme seg hjem og finne senga tenker jeg. Så var det det der med å ikke sove for lenge når man skal snu døgnet da...

Ellers blir det forhåpentligvis en blandet helg med diverse aktiviteter. Men håper det blir tid til å slappe av også for på mandag braker det løs med to ukers dagjobbing....

Ellers er det fir-og-tredve dager til jeg skal ut å fly igjen. Gleder meg!

God morgen fra hovedstaden. Bilen skal til verksted, en garantisak så jeg slipper unna denne gangen. Fikk sippet til meg en leiebil gratis så i dag skal jeg kjøre rundt i en A1 :colgate: Godt jeg ikke skal på storhandel med den. Ha en flott dag.

God morgen fra Akersgata. Vanlig arbeidsdag før kursen settes mot OSL og så videre med DY til BGO. Faktisk er det første gang jeg har flydd Oslo-Bergen. I kveld skal det visst spises krabber. Ha en fin-fin fredag !

God morgen fra Forus!

Som AirbusTrond sier, det er endelig fredag!

Har en overfyllt innboks og like meldinger som har blitt satt over på meg i IT-meldings systemet, så i dag er det bare å brette opp ermene! Men i det minste, dagen vil gå fort unna.

Blir å ta turen innom butikken på vei hjem før kursen settes til fjells for å gjøre null og niks!

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Upper Deck hvor en nyter dagens første latte mens en ser solen vekke opp Oslo - nok en nydelig dag, ellers gikk noe av natten med på å forsøke å forstå LH´s nye bagasje gebyr - Web sidene sier USD 70.00 LH Seattle sier USD 140.00 (som også ble det vi måtte betale) for en koffert ekstra innenfor vekt og mål. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo, hvor jeg venter på en av Ruters røde. Endel arbeid jeg må bli ferdig med før det i ettermiddag blir SK811 til LHR da helgen går med til å besøke en kamerat i London.....så sjansen er vel stor for :cheers: og :drink: .....men får vel varme opp med noen GTer i Loungen og på flyet tenker jeg :colgate:

God morgen fra Bodø!

Setter straks kursen mot Molde for å besøke svigers.

Ha en flott helg!

God morgen - dagens første økt er tilbakelagt, dvs. skaffe seg oversikt over dagens gjøremål. Derfor er det nå litt kaffe og forum før man begynner på den produktive delen av dagen. Solen skinner, og det er vel fare for at oppholdsværet holder seg i hele dag også.

Ha en fin fin dag kosmonauter, med eller uten doble koffertgebyr!

Du veit du har blitt "litt voksenere" når du lurer på hva videregående skole-elever gjør på universitetet. Også er det faktisk førsteårs-studenter. Hahaw :(

Mjæjæ, time for litt skolearbeite! Ha en flott fredda!!

HELG! =D Ble en sen kveld igår, så arbeidsdagen er tilpasset forholdene inntil tidlig ettermiddag når DY616 skal frakte min behagelige bakende m/ tilbehør dit flyet skal.

Ha en fin dag, og god kveld! =D

God ettermiddag fra Indianapolis. Ble en av de fjonge dagene da det meste av jet-lag løste seg første natta. Oppe til 22.00 igår, og bok et av at klokka ringte 08.15 idag. Nice.

Nå er det tid for Lunch, og til det skal det testes en lokal brown ale - Dirty Helen. Mmmm.

Endelig fredag er det garantert! Tilbake på Madla etter å ha tilbragt uka i skauen på Evje. Det gikk utrolig nok uten at man druknet, til tross for et sabla regnvær på tirsdag. Pakke sammen leir midt på svarte natta gikk overraskende greit.
Ellers begynner det å bli liten tid igjen som rekrutt, og snart kan man begynne å klå på F-16.

Det ble noen gode øl på Holdeplassen Bar i Sandefjord i går kveld. I dag har man vært t/r Strømstad og kjørt hjem igjen i masser av trafikk og kom hjem nå for en drøy time siden. Ungene i seng, og litt øl i glasset, og nå venter ferske reker, loff og majones. I tillegg skal en ny italiensk hvitvin prøves. Skal visst være laget etter samme prinsipp som Amarone. Blir spennende!

Fortsatt god aften! :cheers:

BF:cool2

I tillegg skal en ny italiensk hvitvin prøves. Skal visst være laget etter samme prinsipp som Amarone. Blir spennende!

BF:cool2

Oj, den tar vi gjerne både navn og rapport på imorgen. Bortsett fra søtt, kan jeg knapt forestille meg hvordan den smaker. Men sablingsen spennende.

G'ettermiddag fra Amerika SørØst. Halvannen time til helg her - skal bli deilig. Svært masete her i dag ....

Sol og fing og behagelig temperatur på rundt de tyve .. blir nok snart en pils på terassen mens man fyrer opp grillen og legger på et par filet mignon som ligger og koser seg utenfor rekkevidden til et par vibrerende hundesnuter ...

Oj, den tar vi gjerne både navn og rapport på imorgen. Bortsett fra søtt, kan jeg knapt forestille meg hvordan den smaker. Men sablingsen spennende.

Det var en Marani fra produsenten Sartori de Verona 2009. Kjøpt på Color Line for 99 kr flasken. 13,5 % alkohol. Laget på en lokal italiensk drue jeg ikke husker navnet på i farta, minner litt om chardonnay. Ikke så tung som jeg hadde trodd, men rett og slett deilig!

Cruise & kjøp!!

BF:cheers:

I tillegg skal en ny italiensk hvitvin prøves. Skal visst være laget etter samme prinsipp som Amarone. Blir spennende!

Men navnet da mann, navnet! God kveld til alle fra mitt "LILLE" krypinn på Hurumsida av fjorden...

Endelig fredag her i Calgary, hvor det er godt over 30 grader. Hardt å begynne på skolen igjen, men det kommer seg. Blir nå en tur på Safeway for litt handling, og på Staples for å kjøpe en større perm til skolen for det blir nok mye ark har lærerne advart =S

Nærmer seg avgang for SK908 fra Newark til Oslo. Endelig rolig i loungen etter at flyene til Dusseldorf, Stockholm og København har dratt.

w

Men navnet da mann, navnet! God kveld til alle fra mitt "LILLE" krypinn på Hurumsida av fjorden...

Har jo allerede nevnt det! Her har du heller bildet av flasken!!

sartori-di-verona-marani-bianco-veronese-igt-veneto-italy-10000713.jpg

Men finnes dessverre ikke på Vinmonopolet! Du må nok ta deg en Color Line tur for å få kjøpt en! ;)

BF:cheers:

Back