Endelig fredag..

G'morgen fra to etasjer under Savipix. Fortsatt på østkysttid, så jeg sitter her med en kopp Starbucks kaffe og oppdaterer meg på hva som skjer i verden. Det blir samling nede om et par timer og så går ferden videre til Mr. Boeing for dagens moro.

Ser vått ut ute, men det går forhåpendtligvis over snart ...

G'morgen fra to etasjer under Savipix. Fortsatt på østkysttid, så jeg sitter her med en kopp Starbucks kaffe og oppdaterer meg på hva som skjer i verden. Det blir samling nede om et par timer og så går ferden videre til Mr. Boeing for dagens moro.

Ser vått ut ute, men det går forhåpendtligvis over snart ...

Snakker vi en sånn "pouch" med kaffe i som du putter i den lille maskina, og som kjører vann gjennom den? :)

God ettermiddag fra Bergen. Dagens arbeidsøkt er endelig over, og vender snuten hjemover for å ta helg.... Men la oss se, neida, nattevakt fra kl. 2300 i kveld... Jaja, utskeielsene får vente til i morgen. Anyway, ha en fin fredag!

God ettermiddag fra "kontrolltårnet" i en av de større godsbedriftene på Alnabru. Her skal man tilbringe timene fram mot 20-21 en gang med å passe på! Biff og annet godt etterpå, så man holder nok ut...

God ettermiddag fra Sandefjord.

Her har man hatt fri siden onsdag morgen, så har vært fredager som er mer etterlengtet enn denne. Men siden man da ikke har vært på skolen har man fått i oppgave å male gangen nede, så har tilbragt noen timer med kost og rulle idag. Nå har man akkurat belønnet seg selv med en iskald cola.

God kveld

Da er man hjemme igjen etter nesten 2 uker i Lisboa. Herlig by, men jaggu herlig å komme seg hjem også.
Fikk cockpit under landing på OSL i dag. Noe som alltid er trivelig.
Nå står det taco på planen før man skal slappe av og nyte følelsen av å være hjemme.

Og til alle i SEA, kos dere.

S

God aften fra feil side av baren!
Her er man igang med dagens andre jobb. Godt med folk og mye å gjøre!
Gleder meg til stengetid!!

BF:cool2

Back