Endelig fredag..

pgaa

ScanFlyer Gold
God morgen fra Oslo..
Sjelden jeg er oppe så tidlig å glor, men våknet sånn plutselig her. Og da er det liten vits å legge seg, da det snart er jobb som venter likevel.

Ha en flott fredag alle forumrister, hvor enn man befinner seg :)

God morgen fra Bergen. Skikkelig regnvær her i dag. Om noen timer settes kurses mot eksamenslokalet. Jadda. Ha en bedre dag!

God morgen!

Kort dag på universitetet i dag - ferdig kl 10. Kl 1400 tar jeg SK4417 fra TOS-OSL. Skal bli deilig å komme seg litt sørover igjen! :D

Mornings fra Kristiansand. På tide å finne ut av hva Scandic kan tilby av frokost. Deretter møter før jeg forhåpentligvis rekker SK214 hjem. Ha en fin dag

God morgen fra X74 på vei til Forus. Litt smågroggy etter gårsdagens festivitet og litt støl i kroppen etter å ha bedrevet curling. (Curling kan anbefales) :-)

En del som må unnagjøre på jobb, så dagen skal vel unnagjøres rimelig kjappt i dag.

Ha en strålende dag forumister :-)

God morgen fra Bizzaro Italian Restaurant i Seattle. Her sitter vi 20 stykker og eter og drekker. SKÅL kosmonauter!

God morgen.
Aner ikke hvordan været er ute, men straks settes ferden mot OSL og deretter JFK - ha en god dag! :up:

God morgen fra Norges hovedstad. Her er det kaffe og bena godt plantet på bordet. Noen huslige sysler er blitt pålagt meg av sjefen som hun forlangte utført innen hun kommer hjem i ettermiddag. Aiai for et hundeliv. Godt jeg skal jobbe hele helgen :lol:

God morgen fra Stavanger.

Setter nå kursen mot frokosten for å se hva hotellet kan diske opp.

Så er det å få unnagjort dagens program, før returen til OSL med SK4032 på sete 1A.

Ha en fin fredag!

God x från 35e våningen i North Tower på Westin Seattle. Nyss hemkommen efter en god middag och dryck.
Planen nu är att sova innan det som sker när solen går upp!

God morgen fra Nærsnes. Det blir litt PC-arbeid utover formiddagen etter frokost. Ellers er det en tur til tannlege for noe opprenskning. Og dett var dett!

God morgen fra hovedstaden.

I kveld er det festivitas med jobben, noe som krever at man drar fram smokingen.

Ha en fin helg uansett hvor i verden dere befinner dere :)

God dag fra Gamle Oslo. Her skal man ikke gjøre stort, bare montere et TV-bord og sette opp "docking" for TVen fra Sony, som virkelig imponerer med bildekvalitet. Og etter dette blir det å rusle over på Lompa for en del øl og sannsynligvis middag. Ha en fin-fin fredag!

TGIF!
I dag blir det dobbel jobb! Satser på et en time på øyet mellom skiftene. Er vel ikke ferdig med fredagen før i 3-4 tiden i natt. Men så er det ingen planer resten av helga, og det er jo end deilig tanke.

God helg!

BF:cool2

God formiddag fra Trondheim

Her er det regn,regn og atter regn. Slik skal det gå i helga også.
Jeg skal være inne å montere barneseng og -vogn ;)

Ha en strålende helg folkens :D :D

God formiddag Fra Rissa Videregående.
Dagen ble starta med å pakke en stresskoffert i all hast før man ser Taxien kjøre opp foran huset og ta meg med til den fortsatt uberkjedelige skolen. Politikk og norsk er som natt og dag forresten. senere i ettermiddag går turen flakk rørvik og ei helg i sjetnemarka i trønderhovedstaden står foran meg.

Ha ei aldeles fortreffelig helg alle forumister! :-)

God ettermiddag fra Tromsø på selveste soldagen! Dessverre har værgudene støtt om været fra gårdagen til regn og vind, så ingen sol observert i dag... Menmen... nesten to måneder uten sol, da kan vi vel vente litt til? :)
Dagens prosedyre i konkursrett er vel gjennomført med stor suksess og kvelden går med til feiring med medstudenter!

God dag videre! :)

Back