sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 7 Nov 2009 #41 Ja, da er vi to...... Fikk kvoten hans i Taxfree'en i September ^_^
L LN-TIB ScanFlyer Gold 7 Nov 2009 #42 FBU 4EVER said: ...I utgangspunktet "ett fett" hvor man flyr, men forandring fryder... Click to expand... Dette er vel ikke det helt store tema på IC, med så få destinasjoner? Du få henge deg på en Evenes tur når den tid kommer :up: Last edited: 7 Nov 2009
FBU 4EVER said: ...I utgangspunktet "ett fett" hvor man flyr, men forandring fryder... Click to expand... Dette er vel ikke det helt store tema på IC, med så få destinasjoner? Du få henge deg på en Evenes tur når den tid kommer :up:
Martin Moderator Medlem 7 Nov 2009 #45 sirpjalle said: Ja, da er vi to...... Fikk kvoten hans i Taxfree'en i September ^_^ Click to expand... Jeg skal "gjennom" OSL samtidig som han i morgen, og fikk SMS om at jeg måtte si i ffra hvis jeg ville ha noe
sirpjalle said: Ja, da er vi to...... Fikk kvoten hans i Taxfree'en i September ^_^ Click to expand... Jeg skal "gjennom" OSL samtidig som han i morgen, og fikk SMS om at jeg måtte si i ffra hvis jeg ville ha noe
Martin Moderator Medlem 7 Nov 2009 #46 Bizflyer said: Stoler ikke på folk som ikke drikker! ld BF:cool2 Click to expand... Du regner mao. deg selv som en som er til å stole på?
Bizflyer said: Stoler ikke på folk som ikke drikker! ld BF:cool2 Click to expand... Du regner mao. deg selv som en som er til å stole på?
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 7 Nov 2009 #47 Martin said: Du regner mao. deg selv som en som er til å stole på? Click to expand... Jeg er veeeeeldig til å stole på, for å si det sånn!:colgate: BF:cool2
Martin said: Du regner mao. deg selv som en som er til å stole på? Click to expand... Jeg er veeeeeldig til å stole på, for å si det sånn!:colgate: BF:cool2
BSSW Browncoat 8 Nov 2009 #49 Martin said: Jeg tror jeg vet om en der nede som ikke får tømmermenn i morgen, med mindre han har begynt å drikke, da Click to expand... Det ble ikke noe tømmermenn på meg igår nei... Hilsen han som visst nok ikke er til å stole på... :8:
Martin said: Jeg tror jeg vet om en der nede som ikke får tømmermenn i morgen, med mindre han har begynt å drikke, da Click to expand... Det ble ikke noe tømmermenn på meg igår nei... Hilsen han som visst nok ikke er til å stole på... :8: