Endelig fredag

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God morgen fra Chicago
Staar akkurat naa paa Apple Store og skriver.Venter paa noen skal vaakne etter noen oel i gaar.Hadde en hyggelig middag med Tommy777,blir vel noen kalde ikveld ogsaa. Det er vind i Chicago(bombe) og noen faa varme.
Ha en fortreffelig dag/kveld alle sammen :D

Hæ Valentine? Jeg trodde det var Ballantinesdagen og har kjøpt inn masser av Whisky:p

Skviiiiiiiiiip!!! :baeh

Er smaaoer i huet etter all bankingen paa taket, men naa er de snart ferdige .. naa gjenstaar kranglingen om regningen hvor vi allerede har faatt et par overraskelser .. Ikke gunstig i en uke hvor vi allerede er blitt dinget av en saftig og uventet baksmell paa skatten.

Maatte skrape is av bilen paa morgenen, ettersom jeg maatte parkere ute, men det er etterhvert blitt tosifret og lettskyet ..

Skviiiiiiiiiip!!! :baeh

Helt klart.. Kommer ikke i nærheten av mitt barskap.

God ettermiddag fra Chicago.

Hyggelig med besøk selv om jeg klarte å bli frastjelt telefonen min under ett barbesøk i går.. Morgenen gikk med til å kjøpe ny telefon og krangle/dille med t-mobile via min nye BFF Mark på Best Buy. De skulle ha 700 bob for den nye 8900 siden min gamle telefon var kun 11 måneder inn i kontraktiden. Hadde jeg kansellert kontrakten hadde det kosta meg 200 i gebyr, samt 199 for en ny iphone. Etter litt krangling og dilling fikk jeg 200 dollar i rabatt, noe som jeg ikke syntes var særlig bra siden BBen koster kun 149 med kontrakt.

Det var da på fredag den 13. at nordlenningen i Chicago kom på en smart ide: Hva om jeg tegner en linje til på familiekontoen vår? "brilliant" utbrøt Mark og for 4.99 mer i måneden fikk jeg ett mobilnummer til som jeg aldri kommer til å bruke med en ettårskontrakt kom det på 149+4.99x12

For det fikk jeg denne:http://na.blackberry.com/eng/device...900_US&HBX_PK=rimggl99100000011176s&HBX_OU=50

Heldigvis slapp jeg iphone og masse styr, saa naa faar alle jeg kjenner vennligst sende meg en e-post med sin kontaktinfo på storsjefen@gmail.com for ALT er borte :angry: Takker!

Anyways, klokka er 1318 og det er på tide å forlate arbeidet og hente Frode Hussein & trøndermafiaen på Hyatt

Ha en hyggelig helg!

Så ble også Tommy en av Crackberry'erene ...... :p

Fy steike for en Fredag den 13 .. glad den snart er over ... jeg gikk inn i den med mye mer penger enn når jeg går ut ... men nå skal jeg iallefall slippe en hoppende ku ned i magen min! Da går nok alt så meget bedre ....

Tommy har vel hatt Blackberry før og? Han hadde hvertfall det de to siste gangene jeg traff han..

Min fredag den 13nde ble avsluttet med at jeg fikk e-faktura på Netcom, og fant ut at tilfeldig surfing via iPhone i Seattle og Dublin ikke var så lurt.. I tillegg fant jeg ut at det irske teleselskapet som på nettsidene sine påstod at de ikke klarte å belaste VISA-kortet mitt for en halvtimes surfing, hadde klart det allikevel.. :rolleyes:

Helt klart.. Kommer ikke i nærheten av mitt barskap.

Ikke mitt heller, men det var det eneste som rimte på valentine.....:p

Ellers har jeg stått i hele kveld og preparert ski for morgendagens Holmenkollen Skimaraton. Heldigvis er fattern ennå ikke kommet hjem, så jeg fikk romstrere fritt i smørekofferten og både HF6 og Cerapulver ble brukt;) Og nå er jeg høy på alle kjemikaliene til Swix :drunk:

Last edited:
Back