Endelig fredag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
...og da har snøbygene beveget seg videre nordover fra Mosjøen. Utenfor vinduet her daler det ned hvite snøflak. Ha en fin fredag!

Vått og tilløp til tåke her på Nærsnes. Lysestaker skal pusses, bordene dekkes for 14 personer og tiramisù'en lages. Da gjenstår det bare å hente rakfisk, ringerikspoteter, lefse og flatbrød. Det gjør jeg imorgen formiddag, hvis jeg ikke rekker det idag, da.
Ha en fin dag.

glad fredag fra hjemmekontoret. Etter noen dager listet som syk, er det tilbake på laptopen. Første uken på lenge der jeg ikke er ute og flyr, men det skal tas igjen neste uke (seks legs på fire dager)

God morgen fra Særp. Her er det overskyet vær og 10 plussgrader ute. Men jeg må fortsatt holde meg innendørs pga en lei halsbetennelse.

Men i morgen venter Oslo, Hotell 33 og Madrugadas aller siste konsert.

God eftermiddag fra BOO. Blir overtidsjobbing i dag. F-16 kan ikke lande i sne og tåke, sa da man man vente noen timer til de lander før man kan ta av missiler og sånn.

Du faar ta med ett stykke av "Kapteinens Tiramisu" neste gang du er i Chicago, Stein!

God morgen fra ett litt varmere Chicago. Rundt 13 grader paa morran, fortsatt graatt og trist med litt regn i lufta. Men i kveld kommer det kaldere vaer og kanskje litt snoe i helga.

Fredag betyr at bikkja faar gaa i bikkjebarnehagen og hun vet godt hvilken dag det er. Vanligvis legger hun seg i kenneln naar jeg gaar i dusjen om morran, mens hver fredag sitter hun klar ved kjoekkendoera naar jeg kommer ut av dusjen. Smart jente!

I dag blir det innkjoep av mer Shiner (hvor ble den kassen av??) og i kveld blir det sen happy hour, i morra blir det endelig James Bond paa meg ogsaa.

Ha en hyggelig helg!

God kveld fra Krsand!

Har hatt fridag, men sandelig ble det ikke stressende nok med alle de små-tingene jeg skulle ha gjort i løpet av dagen!

Nå er sofaen inntatt og det multitaskes med tv, avis og internett. Strax skal det ryddes litt her, da jeg får litt besøk i aften av noen svirebrødre. Så da skal det lages Tex-Mex og en kasse øl er satt i kjøleskapet alt! Er det rart at jeg drikker?

BF:cool2

God ettermiddag fra Beirut. Da er dagens møter og sene lunsj unnagjort.
Herlig med de kulturelle forskjeller det tross alt er mellom ulike land. I møtet var det 9 personer .. 8 røyka som skorsteiner, sjefen hadde stoor sigar, og jeg som ikke røyker måtte bare innfinne meg med at røykeloven nok er langt unna her nede;-)
Nå er det noen timer på hotellet, før det bærer ut på en sen 20-30 retters Libanesisk middag med vertskapet her. Skal bli spennende. Ganske nøyaktig 20 år siden sist jeg var her i Beirut, men da med uniform og Blue Beret.
En skikkelig boomtown nå. Stor aktivitet overalt, og bare noen få hus igjen hvor det synes merker etter geværkuler i murpussen...

Det er BRQ.

Indeed it was, god ettermiddag , da er det blitt fredagskveld.
Været er like jevelig som når jeg dro østover for 12timer siden og verre skal det bli i følge værvarselet.
Kun en løsning; lage en toddy eller to og slappe av i påvente av bedre tider.
God helg folkens.

En hilsen fra en tourbuss i Washington DC. Innflyging til DCA onsdag mot tverrvindsbanen og circling til hovedbanen rundt Pentagon var noe spesiell. Tips om fotobutikker i DC?

Deilig med fredag og ikke minst overstått HV øvelse i HV 12 på Værnes! Fordelen med og ha HV øvelse der er utsikt til all grisetrafikken på flyplassen;)

God helg fra TRD:D

G'freddan fra FedEx. Normal dag, sånn rent bortsett fra at det ble et lite kundebesøk i dag (jeg driver altså normalt ikke med sånt).. Endte med at jeg nesten ble befølt, og jaggumeg ble det ikke litt flyprat og!

Snart hælj, og en god sådan ønskes alle andre..

Endelig helg!
Nettopp ferdig med skolekonsert, men nå bærer det i vei på A-lags trening i fotball :p
Og i morgen så er det konfirmant undervisning i seks timer..
Jaja! Uannsett; ha "ei hærlig hælg"! :D

Ser for meg en rolig kveld, brie er innkjøpt og jeg ble fra meg av glede når delikatessen-mannen min meddelte at han hadde fått inn San Daniele-skinke. Fantastisk. Forrige uke var han utsolgt for sin krydrete chorizo som jeg nå endelig har fått fingrene i. Fantastisk god som "chorizo carbonara".

Ha en strålende fredag!

Denne fredagen gaar f... meg tregt.. 1443, timen og 17 til 300 illsinte hester raser nedover motorveien... Oel er innkjoept under lunchpausen som foroeverig ble inntatt paa Hooters med en av selgerne mine.

Tick tack... snart helg

Back