Endelig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad fredag fra Ris. Snart ut og opptil toppen av byen. Tidlig avslutning da vi plutselig rykket 4 måneder frem i køen for å overta ny bil. Så i ettermiddag blir også vi 100% elektriske. Skal helt sikkert feires på en eller annen måte. Kjør på!

God morgen fra terrassen hvor man henter seg inn litt med en kaffe og vann. Intensiv dag i går meg mye fine møter, romantisk middag for en og deretter bar-kos med noen lokale helter. Om nøyaktig syv dager sitter jeg på en Aegean maskin mot Knausen. Fant ut at tre ganger på rad nå har jeg bestilt grillet ost, tsaziki og blekksprut - det er jo nydelig.

9d6c8f61-2635-4bf3-82d6-d4a857e43c9f.jpg

Endelig fredag og godmorgen. Klokken har nu passeret 7.47, og jeg har kaffe i koppen. I dag skal der ikke ske meget, og jeg ønsker jer alle en dejlig weekend :-)

God morgen fra FBU der jeg rakk joggetur før regnet. Tannlegen står for tur senere så da er det bra det er doble poeng med Mastercard i helgen.

Er forresten roadtrip fra SEA-SFO en dårlig ide månedskiftet sep-okt pga skogbranner?

Mornings fra Asker. Glemte helt vekkerklokke, så Vipps ble det en times ekstra søvn. Mai, men føles som oktober. Hjemmekontor, så får legge inn en løpetur. Har noen Aass fra gårsdagens Drammentur som bør løpes ut av systemet.

God morgen fra et grått, surt og høstlig Oslo.

Hadde sett frem til en helg på hytten med mye sol, men tror det blir med en snarvistitt for å trimme gresset. Italiensk ball og tittelkamp på skjermen i aften passer fint i dette klimaet.

God fredag fra Oslo, her har man allerede vært hos fastlegen for en liten checkup på ting og diskusjon på et par ting. Klarte nesten å forsove meg til time kl 0815 eller jeg var jo våken men sovna igjen, men legen var jo sen inn døra han også og så tok det enda 10 minutter før han kalte meg inn.

Morn fra Tønsberg. Årets sommer er tydeligvis over og jeg kan konkludere med at det er mine to favorittdager i året.
Må allikevel ut i kulda for å handle inn til en bursdagskake til helgen, ellers er ambisjonene lave

giphy.gif

Glad fredag fra Ris. Snart ut og opptil toppen av byen. Tidlig avslutning da vi plutselig rykket 4 måneder frem i køen for å overta ny bil. Så i ettermiddag blir også vi 100% elektriske. Skal helt sikkert feires på en eller annen måte. Kjør på!

Gratulerer med ny balje!!!

Her har det vært en sjukt travel start på dagen. 51 eposter sendt og en pressemelding skrevet allerede.

Men nå skal jeg ut og "drive Miss Daisy" på ymse oppdrag. Så er det vel stort sett helg etterpå. Det trenger jeg virkelig nå. Nåde den Amerikaneren som bare trenger "en prat til" før helgen.

Ha en superbest fredag!

Da er vi klar for Bussgate til en noe forsinket WF570. Noe teknisk.. Er vel 50/50 om vi kommer frem, for WF bruker å snu til BGO om noe skjer i luften.
Da kjører jeg "bussgate-trixet" slik at jeg kommer tidlig inn på flyet.

God ettermiddag fra Forus,
Da er nok en arbeidsdag straks ved veis ende. Det har vært en god dag og bra uke.
Da går vi over til å forberede helgen.
Jobbing på Flymuseet i morgen og forberedelser til årets arrangement , W&W.
Wings & Wheels med Sportsbilklubben her i distriktet søndag 25.mai.
Ta en tur innom søndag og kombiner besøk på Flymuseet og se på flotte sportsbiler utendørs.
Det kombineres med Åpen Hangar arrangement i sydvest på flyplassen. Her blir det mulig å se både Spitfire og Mustang samt Storch'en i luften fra Flymuseet i Sola Sjø også.
Ha en fin dag

God morgen fra FBU der jeg rakk joggetur før regnet. Tannlegen står for tur senere så da er det bra det er doble poeng med Mastercard i helgen.

Er forresten roadtrip fra SEA-SFO en dårlig ide månedskiftet sep-okt pga skogbranner?

Best morgen fra Bainbridge, her var det endelig en tørr 5k løpetur - de siste dagene har løpeturene blitt nærmest morgenbad. Men i dag skinner solen endelig igjen.

Langs I-5 SEA-SFO har det vært en del skogbranner, vi kjører selv der et par ganger i året og har vel sett skogbranner i området rundt Ashland Oregon - Mt.Shasta - Redding på hver eneste tur, det sagt har ikke I-5 vært stengt de siste årene så det bør ikke være noe problem for dere i sep-okt.

Og om dere velger Highway 101 langs kysten, som jeg meget sterkt vil anbefale, er det absolutt ikke noe skogbrann problemer.

101 tar lenger tid, men absolutt verdt det, 2-3 overnattinger avhengig av hvor lange dagsetapper dere legger opp til. Langs I-5 går det greit med 1 overnatting (Grants Pass, Ashland eller Redding) men det blir en nokså kjedelig tur.

Har masse anbefalinger langs 101, så ta kontakt når dere begynner planleggingen.

Back