Endelig fredag…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Endelig fredag…

Fortsatt til ennå g til arbeidslivet…men siden det gikk såpass bra i går så har jeg unnet meg en sjokoladebolle med bringebær og vanilje til kaffen. Teamsmøter på formiddagen før det blir en tur innom hoffleverandøren av italiensk glede. Ettermiddagen byr på en 18-årsdag…og kjenner jeg foreldrene rett så blir det greit med bobler til oss alle.

Re: Endelig fredag…

God fredag fra Furuset!

Deilig med fredag og straks ferie! :) Rolig her på jobben også. Bortsett fra alle måkene som skriker og hopper rundt utenfor på denne tiden av året. :)

Ha en ekstra best en! 20220721_130224.jpg20220722_061415.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen. Egentlig ferie, men litt espresso og jobbing på morgenkvisten mens resten sover. Greit å få unnå endel fakturagodkjenning og småplukk, så det blir mindre å gjøre når jeg senere i ferien skal kjøre hyttekontor. Kone og barn sendes til Tjøme i ettermiddag, så ha noe så sjeldent som en hjemmealenekveld. Ha en fin dag

God morgen fra SJ Stockholm - Oslo. Personalmangel gjør at det blir buss fra Kristinehamn til Oslo, hvilket er drit med to småbarn. Tog ble valgt for å unngå flyplasskaos denne sommeren, men men. God transportsommer!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Ålborg, 5 dagers MC-ferie i Danmark går mot slutten. Har holdt oss på Jylland og ikke kjørt alt for lange strekker. Har fått lagt inn gode lunsjpauser og litt festligheter på kveldene. Retur Frederikshavn - Göteborg i dag, ser ut til at regntøyet må frem før vi er hjemme. God helg[emoji3]
2b9b86dd2f2d0fcbc4022b030424562c.jpg

Morn fra Marburg. I dag venter Schnellzug til Berlin, med togbytte og lunch i Hannover med svigerinne. Behagelig temperatur selv om sola mangler

God morgen fra Chania. På et folketomt hotell som fortviler over SAS streikens effekt. Vi som tok Widerøes E2 fra TRF nyter 3 bassenger og 10% belegg til frokost. Hjemreise i morgen, etter en sydenuke i høysesong jeg aldri kommer til å glemme.

God morgen fra Riksen. Jeg skulle vært løslatt i går, men som så ofte før ble oppholdet forlenget litt. De må ta noen prøver i dag som medfører enda en ERCP. Dette er heldigvis en enkel sak i motsetning til prosedyren som ble ganske omfattende. Planen er å reise hjem i kveld om de ikke finner på flere sprell. Eller informerte legene meg i går om jeg antagelig må gjennom en ny operasjon i løpet av en måned eller to for å gjøre noe korrigeringer ned i der. Endelig beslutning på dette tar de neste uke når dagens prøver er klare. Jeg var liksom ikke helt klar for ny operasjon men hvis legene mener det er riktig så gjør vi jo selvsagt det.

Ønsker alle en fin helg. :)

God morgen fra Upper District aka Romerikes Toscana !

Fri på dagen her før nattehelg, og før Madammen kommer på en ukes visitt fra SVG i morgen. Så huset må vaskes og shines føler jeg, så siden det skal regne stort sett i hele dag, så blir det indretjeneste, litt forum og litt lydbok tenker jeg, og ja som EB, en og annen godbit til kaffen unner jeg meg hehe..

Ha en strålende fredag alle !

God morgen fra Riksen. Jeg skulle vært løslatt i går, men som så ofte før ble oppholdet forlenget litt. De må ta noen prøver i dag som medfører enda en ERCP. Dette er heldigvis en enkel sak i motsetning til prosedyren som ble ganske omfattende. Planen er å reise hjem i kveld om de ikke finner på flere sprell. Eller informerte legene meg i går om jeg antagelig må gjennom en ny operasjon i løpet av en måned eller to for å gjøre noe korrigeringer ned i der. Endelig beslutning på dette tar de neste uke når dagens prøver er klare. Jeg var liksom ikke helt klar for ny operasjon men hvis legene mener det er riktig så gjør vi jo selvsagt det.

Ønsker alle en fin helg. :)
God bedring!

God formiddag fra Forus,
Her jobbes det godt i et feriestille kontormiljø.
Jobbreise planer er lagt og reiser bestillt i øst, vest og nord retninger de nærmeste ukene.
Så satser vi på litt mindre bris fra nordvest slik at båtlivet kan nytes i helgen vest av Tananger.
Ha en fin dag

God fredag fra Dyreparken i Kristiansand. Planen er å traske rundt her i noen timer før vi kjører videre til Telemark i ettermiddag. Ha en fortsatt fin dag forumister!

God morgon frå Oslo S. Hadde ein tur på Fornebu i går kveld og høyrde på fly-relatert musikk i "rette" omgivnader. (favoritt-singel til Mow og someone kanskje, om støv og sånn).

Elles køyrde Brian May på med eit meget astrofysikk-inspirert show for eit par av dei andre sangane. Likte det veldig!

No snart tur med SAS nordover igjen. Veldig glad for at streika slutta i tide, hadde ingen brukbar backup til dette, utover jækla dyre togbillettar. Satsa på at det roa seg no og vi kan halde fram med å skrive ned Eurobonussaldoen.

Etter no tre barnefrie dagar reiser vi på hytta for å skifte glas og div. Håpar eg har alt, ting må bærast langt og bratt... Huset heime er framleis like umalt. Ingen dag utan regn i Trondheim.

Ha ei fin helg!

Endelig fredag…

Queen vært i Oslo? Ja, tar den, men gi meg heller ….

275c3a77f25e86cd33b2c29242bf91fe.jpg

Ellers stiger jackpotten stadig .. Kryss fingra.

Passe varmt på terrassen i dag. Skal bade bikkjene, ellers få planer.

Queen vært i Oslo? Ja, tar den, men gi meg heller ….

275c3a77f25e86cd33b2c29242bf91fe.jpg

Ellers stiger jackpotten stadig .. Kryss fingra.

Passe varmt på terrassen i dag. Skal bade bikkjene, ellers få planer.
Haha, vi fekk den også, ja! :D God helg, både små og store!

Makan fra BGO. Gutta har tømt kantina for brus og kake.

På tide å komme seg ut av Dodge.

ABZ neste

Ha en stilig dag!!!

a5de033270e56a9f28940d3807d6b4cf.jpg

Makan fra BGO. Gutta har tømt kantina for brus og kake.

På tide å komme seg ut av Dodge.

ABZ neste

Ha en stilig dag!!!

a5de033270e56a9f28940d3807d6b4cf.jpg
Det er godt noen har vett til å ta for seg!

God dag fra Warpigs i Køben. Øl, kjøtt og rock'n'roll. Hva kan gå galt!

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God ettermiddag fra Oslo. Her har man gjort så godt som ingenting. Hadde håpet på et par helgevakter på sykehuset, men det har vært meget meget tyst. Merkelig for for en uke siden ble jeg jo spamma ned. Jaja det er vel livet som tilkalling det.

Der var'n!!!

Hvem?

Ferien! :)
Begynner med småflytur i morgen. :)
God ettermiddag fra Lillestrøm!

Der var'n!!!

Hvem?

Ferien! :)

Makan!

God fredag herfra. Ferdig med jobbuka, men dessverre kun vanlig helg her. Ingen voldsomme planer, annet enn å få gjort ferdig noe jeg tenkte å få ut på div. strømmetjenester før jeg fyller 39.

Ha en god en :)

Back