Endelig fredag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Forus. Mørkt og vått på vei til jobb i dag. Men at det er fredag hjelper jo på humøret. Ligger nok an til litt indretjeneste i ettermiddag/kveld før man kan hive beina høyt å slappe av. Ha en fin en!

God morgen fra Beitostølen. Tåke ute i morgentimene, men satser på at skylaget kryper litt oppover etter frokost. Noen Teamsmøter står på programmet og kona kommer etterhvert med bussen, så må vel hentes. Ha en fin dag

G'morgen .. frisk liten spasertur i regnet på morgenkvisten, men nå ligger to liter ferske 'Lykke-reker' og koser seg i kjøleskapet på 'hytta'. I tillegg kom en av kollegene med et digert stykke elgbiff til meg, så nå skal det bli 'surf'n'turf' også ... LUKSUS!! :D

Men først skal det kontoreres litt .....

Morn fra etasjen over et fryselager i Grorud.
I dag var det så lite trafikk på E18 inngående at det hadde vært fint mulig å kjøre på seg en fartsbot. Burde vært slik hver dag, da jeg uten trafikk bruker halvparten av tiden på å komme meg til og fra jobb vs hva det går med kollektiv.
Kaffe i koppen, og siden det er fredag regner jeg med vaffel i kantina, hvis ikke, hva er da poenget med å være på kontoret??

God morgen fra Kongsberg. Deilig å være hjemme igjen og sove i egen seng. Jeg er ganske redusert rent fysisk så det blir en meget rolig helg med blant annet fotball på TV i kveld. Ellers grått og trist i Kongsberg i dag.

God dag fra Stockholm! Solen skinner, og jeg har siste arbeidsdag før høstferien. Det blir årets andre tur til Rhodos og jeg gråter litt innvendig med tanke på at det egentlig skulle vært Tokyo i ANA First Class... Men en får glede seg over det er rimelig smertefritt å reise i Europa, også får det bli Japan på et senere tidspunkt.

Hola fra Pueron. Deilig frokost på terrassen demper litt på følgende av en sen kveld i går med himla god mat. Nå er det ned på Punto Romano for bading og glad-lunsj.

Kvelden er allerede satt, og blir på en perle i gamlebyen - må jo være litt turister da.

God dag fra gullstuen på Arlanda. Fint vær med utsikt mot flytrafikken som sakte begynner å ta seg opp. Snart bærer det mot Manchester for å besøke en kompis på utveksling.

God fredag!

God fredag fra en stor grønn dings det står Ruter på. Lenge siden man satt på med en sånn bare for moro skyld. Planer videre for dagen er 75, El18 + B5 og 73.

Ha en god en :)

God fredag fra en stor grønn dings det står Ruter på. Lenge siden man satt på med en sånn bare for moro skyld. Planer videre for dagen er 75, El18 + B5 og 73.

Ha en god en :)

Bra du får kjørt skikkelig materiell Martin med El18 og B5. Lenge siden jeg har kjørt B5. Prøvde å fundere litt på hvor du skal med den kombinasjonen. Det må vel være Sørlandsbanen eller Dovrebanen da det bare er de strekningene som både trafikkeres med B5 og 73.

Bra du får kjørt skikkelig materiell Martin med El18 og B5. Lenge siden jeg har kjørt B5. Prøvde å fundere litt på hvor du skal med den kombinasjonen. Det må vel være Sørlandsbanen eller Dovrebanen da det bare er de strekningene som både trafikkeres med B5 og 73.

Ligger vel et lite hint i torsdagstråden også ;)

De kan kald pils her.. nå vanker det sjømat og druer oppi lia her. PR er jaggu ikke langt unna Jumeirah-standard. Var her sist i 1988 og da bodde Julio her husker jeg.

F1484AF7-3C4B-4BFA-9D03-11630354B2B1.jpeg

God ettermiddag frå skyene. Første flytur på omtrent eit år, sist var til Andøya i fjor. Derifrå kom det store nyhende i dag, noko som gjorde at dagen min vart litt stokka om, og litt gjesteopptreden hist og pist. No er det haustferie ei bra langhelg, før det blir Andøya igjen neste helg. Snart nede, DY har stått for flyginga. Ein Koronabilett vi har flytta på mykje. Så blir det tog til Vestfold. Like dyrt som flyet, nesten... Ha bra kveld!

God kveld fra Rhodos. Jeg innser nå at det er nest siste dag og vi har fremdeles ikke sett havet eller så mye av der vi er. Men det er utrolig fint å bare sulle rundt i kåk og Pool. Storsmurfen har funnet opp et kortspill og nå venter vi på Inroom middag.

Ha en fin kveld

God kveld.
Jeg har ikke fått fulgt med på forumet i flere dager, så derfor spør jeg.
Har det kommet noen dato i november når USA åpner?
Jeg ser at SAS ikke har økt antall avganger til vestkysten (SFO & LAX) i slutten av november.

Back