• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig fredag

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Forus. Nydelig blå himmel her i vest. Det ligger an til en nydelig sensommerdag. Ukas siste arbeidsøkt er i gang. Kaffe i koppen og mailboksen er under kontroll. Får se om det muligens blir litt rydding i skuffer og skap på kontoret i løpet av dagen. Ha en fin en!

Re: Endelig fredag.

God morgen fra Hvalstad. Her fikk jeg kombinert levering av barn med en løpetur, så da er jeg kle for dose 2 av vaksinen senere i dag. Mulig det kombineres med en tur til Yggeset for å bli kvitt litt hageavfall når jeg uansett skal i den retningen. Crispy duck i kveld, men ennå ikke landet på om pinot noir’en skal være rød og stille eller gul og boblende. Ha en fin dag

Trallabomfredag fra Lillestrøm. Etter en ekstremt laber form i går er formen tilbake på topp i dag. Blir litt zooming med utenlandske kollegaer i dag, men først skal man få ruslet ned til slakteren for å handle inn til morgendagens tapas-tur i Speedbird.

Kanskje det tilfeldigvis blir noe godt til middag i kveld også.

Og dagens kontra-vintips: I går kveld trøste-åpnet vi en flaske vin jeg bestilte i vår. Syrisk rødvin. Kosta alt for mye. Men er jo litt gøy. Konklusjon: Syria er ikke et vinland.

Ha en strååååålende fredag

Crispy duck i kveld, men ennå ikke landet på om pinot noir’en skal være rød og stille eller gul og boblende. Ha en fin dag

Begge deler! Vi har hvit fredag i dag, så dere kan ta en ekstra for oss. :)

Hei fra Loungen på OSL. Rart hvor mange ansatte man kjenner igjen og blir gjenkjent av tross munnbind. SK4416 i Plus står på programmet med en av arvingene og tror jaggu det er ei NEO

Endelig fredag og endelig racehelg! Teller ned til halvannen time til avreise Risør for hyttehelg med noen venner, det skal kajakkeres og ses på bilræs - det gledes. Mulig det blir en liten omvei innom kjøttklaskeren på Brokelandsheia for å se om det er noe bra pris på biff på veien?

Ha en fin en!

Nei, det var Old Engine Option.

Nei, NEO med gammel maling. SE-ROB.

G’morgen fra terassen. Hverken skrikende dexcom eller strømstans i natt og bikkjene lot meg få sove helt til 0545. Bare velstand.

Ting begynner å falle på plass, så norgestur i oktober er på det nærmeste i boks. Routingen finner man vel ut av etterhvert, men både A350 og A321 står på ønskelisten.

Litt løv og barnåler må blåses vekk før Ida kommer på besøk og strør om seg med nye, ellers ikke så mye på programmet.

God ettermiddag fra en flyplass et stykke øst for Harestua

Her fikk man startet dagen med å krangle avgårde en truck til Europa. Ble litt styr, men gikk nå greit til slutt. Så får vi håpe kusken er god og ikke soser bort for mye tid underveis. Satser på medvind og stemning.

16 åringen fikk første 5g stikk sammen med resten av kullet i går. Tror hun har greit seg fint i dag. Må si at jeg synes kommunen har levert greit siste to årene. De har hatt mye rart å håndtere men har jaggu greid seg bra.

Nå siste innspurt før en tar heeeeelg

S

Gjorde et par innenlandsbookinger i går. Sånt gjør man tydeligvis ikke ustraffet nåtildags ... :lol:

d2d393018dfbfd6f257fedbdba11409c.jpg

Irritert morgen fra skuffen! Ser på TV å pressekonferanse om Corona og så har de døvetolk. Det er fint.

MEN HVA MED DE BLINDE???? Hvordan skal de få med seg ting? Det er så stigmatiserende og adekvat at jeg blir gal.

Irritert morgen fra skuffen!

Er ikke morgen nå.

God ettermiddag fra gjemmekontoret. Stressdag deluxe i dag.
Litt for mye gods, litt for få biler å frakte det med, og litt for mange østeuropeere som prøver å "tenke selv".

Helg? Snart. Skal bli digg!

Ha en god en :)

God ettermiddag,
Arbeidsdagen er tilbakelagt , dog har jeg operasjonsvakt i helgen. Satser på at våre offshore operasjoner går greit i helgen slik at det går an å nyte det fine sensommerværet.
Men nå ; valgkamp stand arbeid ut over ettermiddagen for partiet.
God helg.

Back