Endelig fredag!

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
God morgen fra Forus. Her har det blitt fredag og det var en smule tungt å komme seg opp av senga i morges. Hjelper på med jevnt påfyll av gloheit kaffe. Foreløpig ikke de store planene for helgen, men det er jo akkurat ikke noe nytt. Ha en fin dag!

Morn fra Kolsås. Skal jobbes litt, før jeg får lov til å sitte i bilen på parkeringsplassen ved Bærum Sykehus mens kona er til kontroll. Ellers er det tydelig at den kommende arving ligner på far og liker å ta seg god tid...

God morgen fra Asker. Pent, men kaldt, så spørs om shortsen droppes på dagens løpetur. Så snart kona kommer fra jobb settes kursen mot Tjøme. Ha en fin dag

God morgen fra Mjøndalen, her blir det langbukse for dagens joggetur, litt vondt i en tå, men tror det skal gå seg til utover dagen. Ellers lite som skjer, var litt sløv i går så lagde ikke pizzadeig til lørdagspizzaen, men får vel ta det i løpet av dagen i dag.

Ønsker alle en flott dag!

Morn fra havet, sånn ca vest om BNN.

Sol, litt vind og god sikt.
Dagens helibuss på dekket og fersk TAF printet ut sammen med Friele kaffi på pilot termosen.

Taco til kvelden og dagen er fullkommen.

God helg !!!

FQTV

God morgen fra Lillestrøm. I dag kommer forøvrig dagens vintips fra Fnate. Det har kommet en ny årgang Ch. Musar på polet. 2008. Og den er innmari god, faktisk. Vi har kvernet oss igjennom 1998, 2002 og 2013 nå i det siste. 2008 har de ikke hatt før og den skal "ta over etter 2002", men er i mine øyne en del bedre. Kan også drikkes alene og koster akkurat litt for mye til at man kan gjøre det hver helg.

Vi testet den til Masterchef sesong 11 og til det passet den supert.

Men nå jobbe litt mer. Ha en strålende fredag!

God fredag!
Kald og klar dag, en for min del litt trist dag da jeg fra mitt hjemmekontor etter lunsj tar turen ut til Haslum kapell for å si et siste farvel til en fantastisk flott flyhistoriker og venn som døde i påsken. (Han har aldri vært medlem av Flyprat). Traff han for ca 40 år siden i den gamle Flyhistoriske foreningen, og han har tidligere hatt sitt arbeid på Fornebu og var flyhistoriker i sitt hjerte.

Ha en god helg

God ettermiddag fra Bayern.
La til tusenlappen som utgjorde forskjellen mellom øko og biz hos LH på denne turen, god investering, spesielt når 2 direkteflighter blir til 4 legs. Digg med ørlitegrann fordums luksus i disse dager, når en faktisk må´reise.

Attachments

• IMG_5916.jpg
    IMG_5916.jpg
    87.5 KB · Views: 121
  • IMG_5921-1.jpg
    IMG_5921-1.jpg
    76.1 KB · Views: 123
G'morgen .. snart klar for den tradisjonsrike fredagsvakta, som så ofte før kommer etter torsdagsvakta. Vi håper på en rolig dag ...

Kjølig ute, men deilig å sitte litt i solen likevel. CoreMOW og søppeltømming er også unnagjort.

Crowded House traller i bakgrunnen og nå henter jeg meg en kopp kaffe til.

Back