God morgen fra Stavanger. Passe trøtt etter teamsamling med kollegaer i går kveld. Men man får vel bare pøse på med kaffe og godt humør så dumper man vel ned i sofaen med en øl i ettermiddag en gang. Ha en fin en!
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Om planen er restaurant her i vest, så håper jeg du kjenner til denne:Ekstern middag i kveld i dette beryktede Bærum står på programmet og lattermusklene gruer seg.
Serveringssteder i kjøpesentre skal holde stengt. Det gjelder også ved egen inngang. Andre serveringssteder kan holde åpent for gjester bosatt i Bærum.
Serveringssteder skal ha muligheten til å kontrollere at gjestene bor i Bærum. Ved skjenking av alkohol må serveringssteder kontrollere at gjesten bor i Bærum.
Morn fra det overnevnte beryktede Bærum. Snø og sol her også, glad jeg måkte verandaen i går før snøen ble våt og tung.
Om planen er restaurant her i vest, så håper jeg du kjenner til denne:
Morn fra det overnevnte beryktede Bærum. Snø og sol her også, glad jeg måkte verandaen i går før snøen ble våt og tung.
Om planen er restaurant her i vest, så håper jeg du kjenner til denne:
Hu og hei ... Her går det mot arbeidshelg. Men først må fredagen gjennomføres.
Blir Pizza her også, men hva poenget er med fancy kokemetoder er beyond me. Blir like bra med hurtiggjær og vanlig hvetemel. Så det.![]()
Men først blir det nok mer kaffe .....
Hallaisen fra regn og vind. Her har jeg fått bekreftelse på at Smoker Joe’s classic er på tur og når oss innen mannen min sin bursdag. Han har hverken rund eller halvrund dag, men fikk for meg at i år skal han få seg smoker. Sånn kan det gå. Når han blir 40 får han få et par sokker.,.
Tenk at vi i 2021 blir fortalt av myndighetene hva kan, burde, ikke kan, burde ikke gjøre om man bor i kommune x så bør man kanskje i teorien ikke dra til hytte i kommune y.
At det blir «like bra» betviler jeg - men at det fungerer like greit er jeg enig i. Etter corona har jeg også fått øynene opp for kaldheving og forstått at eltetid har sammenheng med brødets konsistens og smak. Så helt borti natta er ikke de tingene, fancy er det heller ikke, egentlig bare kjemi/vitenskap. Nå har jeg ikke gått helt «surdeig»-nivå av crazy på det, men å oppdatere seg fra skolekjøkkenets lunka vann og røre ut gjæra-metode kan gi virkelig overraskende resultater![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.