Endelig fredag....

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
God efta fra Deltabyen Lillestrøm. Her har man gjort indretjeneste og gått en tur i dag. Fridag er herlig! Plutselig, ja sånn ut av det blå nærmest bestilte jeg SAS tur i november. :)

Folkens, hiv dere med. Siste flight med 600 balja går 30 november fra ARN til OSL. SK600 er flightnummeret, hva annet. :)
Dette er en lørdag og flytiden er 2 TIMER fra ARN til OSL. Løp og bestill! Kult nok datt jeg ned på første rad.
Ellers GOD HELG! :)
Hmm, hvordan forteller man dette til fruen tro... ;)

God aften fra Tunhovd!
Vinteren klorer på døra, men foreløpig er det for barfrost å regne. En veldig fin tid, hvor man kan gå tur overalt, uten å ta hensyn til stier, myrer og vannpytter. For så å fyre hardt i peisen, og etter en dugelig grytemiddag legge bena høyt og nyte sin GT med selvhøstede isbiter fra takrenna og en thriller på papir. Ajaj!
God helg ønskes :)
000c936a30b4ef33979fc90744128292.jpg

Har AA alltid kjøkken/buffet på langdistanse? Vet det er å banne i kirken, men i natt gikk det fint å fly over Atlanteren uten kjøkkentilgang. Det var ikke engang vindu på do. Også fikk en bare et halvt glass musserende i plastglass når en forventet seg en liten flaske. Var advart på forhånd mot å prøve laksen så det ble eco kyllingen. 10 seter i buffetklasse reservert til sas-folk. Gikk uansett bra siden vi hadde forspist oss på gummibjørner i lh-loungen.

Ja, det tror jeg faktisk. Det jeg ikke behøver å tro, siden jeg vet, er at om du er høflig så får du så mye du vil før pushback hos AA. I plastglass, men allikevel. :)

Og ikke minst, på nattflights, så får du så det suser av den drinken du ønsker etter take off. Særlig hvis det er GT.

Maa vaere saftige greier, for det kommer ikke gjennom filteret her ute :drunk:

Det er syke greier...

Back