Endelig fredag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Ser ut til at balja har vært innom Spokane en tur på forrige flight fra Calgary til Seattle, og ligger på final approach inn til SEA as I write.

Aaaaaah... er det morraflighten fra YYC-SEA som skal tilbake igjen hit? Det klarte ikke jeg se.

Hadde billett på morraflighten også, men ville sove litt lenger så jeg booket billett på den senere flighten også. Fikk nettopp en melding på Delta appen at de håpet jeg hadde kost meg i Spokane. Skjønte pent lite da, men skjønner mer nå. Ser de har low visibility på SEA.

Da får du sette deg foran Google og gjennomføre et brusautomatkurs. Evt kan sikkert Fnate starte et brevkurs. Han har et på tapeten:

"BRUSAUTOMAT-NINJA GK, VK1 og VK2,3"

Det er ment å koste en en tredjeparts formue og beløpet kan enkelt vippses

Skjønte pent lite da, men skjønner mer nå. Ser de har low visibility på SEA.

Ah, ja ... det fine høstværet Seattle er så kjent for. Ingen fare - det er vel Bongos tryllereiser som står for det praktiske?

a04.jpg

Ah, ja ... det fine høstværet Seattle er så kjent for. Ingen fare - det er vel Bongos tryllereiser som står for det praktiske?

a04.jpg
Det er korrekt. Ringer bare dem når noe ikke går som planlagt. Så svarer elefanten inn i dorullen med matpapir og tråd.

Fikser alt... på en måte

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Naa har vi ryddet bort taake og andre ulumskheter....solen skinner og vaeret er straalende....klart Senor Fnat

Back