Vi er faktisk mange som aldri har sett en eneste episode.så jeg kan komme meg litt videre på Game of Thrones. Jeg ligge mange år etter resten av verden så har såvidt kommet i gang med sesong 1 [emoji13]
Ha en god en alle som holder seg unna turbo folk.
Mens andre angrer på at de ikke tok på shorts ida.God fredag. Det er nå kaldt nok i været til at
God fredag fra Romsås, der jeg nyter en fridag etter mange lange dager og før en arbeidshelg.
Så tre jagerfly på vei nordøstover, det var nok ikke F-35 men F-18
God fredag alle sammen!
Ble et par av disse (Rebellion Amber) i går kveld etter jeg skjønte hva jeg hadde gjort... og det gikk opp for meg at det neppe blir meg som får economy setet hjem fra YVR.De har en del snåle band i den delen av verden ...
https://youtu.be/OC73Os9NmZE
Fnate: Ta en Agate Pass Amber for meg.
Snart hælja her også. Men først en tur på dynga etterfulgt av litt jobbing. Deilig og kjølig og solen skinner. Kan knapt bli bedre nå.
- "Særiøst... Du MÅ være der når jeg kommer ut av customs på Seattle" - var det siste "Mia" sa før hun reiste avgårde med BA49. Hennes første long haul alene.
- "Jaaaa ja. Det er null stress. Jeg lander Kl 14. 3 timer før deg."
Det var frem til DL5762 SEA-YYC begynte å få stadige utsettelser så min innkommende DL5761 nå ligger an til å komme inn 40 minutter før BA49. Og DL5762 har fortsatt ikke tatt av fra SEA.
Dette kan bli spennende. Ikke særlig stas om det går til helsike når vi har ganske nøyaktig 48 timer fra touchdown i SEA til pushback hjemover.
Grrrr... Dette som skulle være en heeeeeeelt vanlig jobbtur. MAKAN
Ja. Det er allerede tatt med i beregningen. Ellers hadde vi landet samtidigSer at BA49 er ca halvtimen sen også.
Ja. Det er allerede tatt med i beregningen. Ellers hadde vi landet samtidig
Får håpe denne avgangstiden holder.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.