• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig fredag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
076037cf006c8937cbe3f218cfbad500.jpg

Snakkes

Ha ha... det tok nesten 1,5 timer med update. Så prøvde W10 det samme med den lille Lenovo laptopen min til 1800,- kroner.

"You must free more disk space. This update requires 16GB..."

Yeah right... bye bye... flightmode :)

Ha ha... det tok nesten 1,5 timer med update. Så prøvde W10 det samme med den lille Lenovo laptopen min til 1800,- kroner.

"You must free more disk space. This update requires 16GB..."

Yeah right... bye bye... flightmode :)

Sånn data skal visstnok gjøre hverdagen så effektiv...blir en del kaffe på deg i dag, da?

God morgen fra Nice. I dag er det relativt få planer, selv om man ikke skal kimse av seriøsiteten i planen om og ligge på en solstol og lese en bok. Med tanke på prisen så må jeg jo ligge er mest mulig.
Foreløpig take-og på Nice mot byen, men hadde vært fint om de endret rullebane slik som i går kveld. Høydepunktet var en A340-300 i VIP utgave på final.

9ac09b9fb544dc0470a4348e6797cba1.jpg

7 min fra langt nedi C til langt nedi D med innlagt sjekk av pass. Dette burde vært en olympisk gren. Og så er neste flight 30 min forsinket.

Slapp helt av og trekk pusten. Dine sorger er ennå ikke over. Slikt fører sikkert til ringvirkninger. Minn meg på at jeg skal holde meg hjemme mens du er på reisefot. ;)

Det meldes via en rekke luftfartsovervåkere akkurat nå at Rhein radar Upper (flytrafikkradar Rhinen, høydetrafikk) i Tyskland skal ha brutt ned.

Dette skal føre til forsinkelser på samtlige flyplasser i Tyskland.

Sånn data skal visstnok gjøre hverdagen så effektiv...blir en del kaffe på deg i dag, da?

Ja, og kun det... for når de endelig har pizza i kantina og du kjøper det... setter deg ned og gaper over den... så har de proppet den full av løk. Sånn rå løk som smaker halshugd grevling på pinne.

Vræææææææææææææææææææææl

Dette er ikke min dag

Jaja, så stod man og blomstret på gaten i 45 minutter før veldig treg boarding startet. Neste connection er 1 time, men vi er en time forsinket og boarding er langt fra ferdig.

Hvem er ansvarlig om connection kom inn i tide, men immigrarion tar mye lengere tid enn "minimum connection time"? Opplevde det i Montreal for 2 uker siden og vil antagelig få samme problem i Toronto neste år.

Vræææææææææææææææææææææl

Dette er ikke min dag

Du kunne ha vært der jeg er: Inni et langt metallrør, hvor de serverer laks, og ingen veg ut. Også har de grønnsaker i drinken.

bf9a9ee0fdaefd7157c18668c5cb7845.jpg

Dusja med tonic ble jeg også. Var tydeligvis litt for uvasket.

Ja, og kun det... for når de endelig har pizza i kantina og du kjøper det... setter deg ned og gaper over den... så har de proppet den full av løk. Sånn rå løk som smaker halshugd grevling på pinne.

Vræææææææææææææææææææææl

Dette er ikke min dag

Det er ikke rart at du drikker!! :D

Gooood fredag ønskes fra det høye nord. Nydelig vær ute, men hva gjør vel det når man er bundet til skolebenken fra tidlig om morgenen til sene ettermiddagen? De hadde vaffel+kaffe på tilbud i kantina i dag, så det var jo forsåvidt et lite lyspunkt i tilværelsen.
Helgen går med til å komme seg ajour i pensum.

Bare 3 dager igjen til mandag!

God hælj!

Vip-service gjennom flyplass til ventende fly. Da blir det likevel en dukk i Middelhavet idag.

Back