• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Endelig fredag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris. Klar for en rask økt på bryggekontoret før resten av dagen fylles opp med diverse kundemøter. Klar for en finhelg sammen med gode venner. Ha en bra start på helgen!

God morgen fra Beitostølen. Arvingen gjør et godt forsøk vekke de andre gjestene, så får vi se når han lykkes. Blir vel kanskje en skitur etterpå. Flere små bøller kommer i løpet av dagen, så får vi se om hytta fortsatt står i kveld. Ha en fin dag

God morgon!

Efter en "royal screw over" på förra lägenheten jag skulle köpa i sista sekund, skrev jag på papper igår för en ny och om möjligt lite bättre. Inflytt 13/5. Det regnar som vanligt i Berg, ehrm Göteborg och nog med saker som skall ordnas på kontoret innan det blir helg.

HAPPY FIRDAY!

Morn frå Trondheim. Her burde eg hatt meir skrivekløe enn eg har, håpar det kjem... Ein konferanse som skal ha bidraga sine inne til 25...

Elles så skal eg vel som ein del andre prøve å få tak i konsert til the Boss i sommar. Håpar det går i hamn; dei skryt på seg 35000 billettar, og det er jo nok til ca 20% av folket i Trondheim... I såfall blir dette tidenes konsertsommar i byn; Elton John, the Boss og van the Man...

G'morgen.. Har allerede nådd Frankfurt etter en kort natt på BLU. Lufthansa Shitty Line venter for siste leg hjem. Skal bli godt å sove i egen seng igjen.

For en gangs skyld kort transfervei. Inn på A16, opp trappa, gjennom passkontrollen og bort til Z16. Så det blir nok en liten busstur likevel.

Last edited:
"God" morgen fra Oslo - skal nok prøve å få billetter til The Boss selv om man ikke er helt i form. Må nok en tur på apoteket for å få noe vidunderkur. Om noe lurer på hva det er for noe så er det noe som må i toalettet, men som er sykt smertefullt å få ut. Unner virkelig ikke noe det her... Men apoteket har vidunderkur det har jeg sett på nettet så da får man vel løst opp "proppen" i systemet.

God morgen fra ferielandet Mallorca - i dag går turen fra Alcudia til Palma by - for bestille en Tattoo og handle og spise noe godt osv. Bare en ren avslapping :) Været er bra og 22 grader kl 14:00

Jan

Daaamn det gjekk fort! Men billettar i boks. Det virkar som om det var ein generaltabbe at ikkje både eg og frøkna kjøpte seks billettar kvar...

Endelig fredag og etter 3 uker er endelig turistmagen fra Myanmar i ferd med å gi seg. Det kunne har gått mye raskere om norske leger hadde turt begynne med antibiotika før resultater fra alle prøver var ferdige.

Ser at jeg er altfor sent ute med hotellbooking for Den Bosch så for første gang må jeg bo i nabobyen. Det er riktignok bare en halvtime unna med tog.

Ha en god en alle som ikke kommer på etterskudd med booking pga sykdom.

Aaaah ... Nydelig! (y)

f52d89cc41b3f90e8f12a5c2c393f0f7.jpg

God fredag fra innenlandslounge på OSL. Helt fullt, som vanlig.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

God dag fra Akersgata. Ser ut som om noen drikker cola til laks - hvilken vederstyggelighet. :cool: Her er det siste halvtimen på jobb - en jobbdag som har skuffet, ettersom Amedia kantina ikke var fri for vafler i dag.

Kvelden går med til støvsuging og litt finish før morgendagens store sjøslag, der det skal serveres bacalao og bys på god drikke. Kanskje åpnes også denne...:colgate:

.... https://www.thewhiskyexchange.com/p/27884/edradour-2000-natural-cask-strength-cask-1032

Last edited:
Back